Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: اجرای موفق طرح تکریم ارباب رجوع که از مهمترین موضوعات در قوه قضائیه است، منجر به توسعه سلامت اداری و تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم می‌شود. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا عرشیان صبح امروز در نشست هم‌اندیشی تکریم ارباب رجوع در یزد اظهار داشت: دستگاه قضا از پرمخاطب‌ترین نهادها در بین آحاد مردم و جامعه است و در همین راستا باید امسال نیز همچون سال قبل در این زمینه برنامه‌ریزی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه قضایی تمام جدید و تلاش خود را در جهت تکریم مراجعان به دادگستری به‌کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند ولی هنوز به مرحله اعلی نرسیده ‌و با ارتقای کیفیت این مدل، دستگاه قضا به یکی از اهداف متعالی خود نزدیک می‌شود.

طرح‌های تکریم ارباب رجوع باید در تمام ادارات شهرستان ساوه اجرا شوداحکام دینی| حکم هدیه‌ی ارباب رجوع به کارمندان اداراتمعاون وزیر کشور در کرج: تکریم ارباب رجوع یکی از شاخص‌های ارزیابی استانداران و فرمانداران است

این مقام قضایی بر اهتمام هرچه بیشتر دستگاه قضا به پاسخگویی مناسب و منطقی به ارباب رجوع در این جلسه تأکید کرد و اظهار داشت: افزایش کیفیت ارایه خدمت، بهبود رفتار با مراجعان، نظارت بر عملکرد کارکنان، کاهش اطاله وقت رسیدگی، مسائل رفاهی و پارکینگ از مهمترین اهداف اجرای این طرح در این دادگستری است.

وی با تاکید بر اینکه بر تمام افرادی که وظیفه خدمت به مردم را بر عهده دارند لازم است که نسبت به تکریم ارباب رجوع به بهترین نحو ممکن اقدام نمایند تصریح کرد: زمانی که کار افراد بیش از حد طول بکشد، موجبات نارضایتی آنها فراهم می‌شود و به این صورت به هیچ عنوان نمی‌توان تکریم ارباب رجوع را محقق کرد.

در پایان این جلسه که نمایندگانی از معاونت‌ها، دادگستری استان، شهرستان و دادسرا حضور داشتند، پیشنهادات و نظرات در مورد موضوع طرح و برنامه‌های تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی تدوین و تصویب شد.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرامت مردم هنگام مراجعه به دستگاه‌ها باید حفظ شود

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: دفاع از اصول ارزش‌های دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از برنامه‌های ماست. همچنین حفظ کرامت حرمت مردم، به ویژه ارباب رجوع به هنگام مراجعه به دستگاه‌ها باید حفظ شود. حقوق و آزادی‌های مشروع مردم نیز باید حفظ شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدجعفر عبدالهی در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه فرصت خدمت بسیار کوتاه است و از این فرصت باید برای نافع‌ترین خدمت‌ها به مردم استفاده کرد، اظهار داشت: دفاع از اصول و ارزش‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پناهگاه و ملجأ مردم ستمدیده بودن و حفظ و کرامت مردم به هنگام مراجعه به دستگاه قضایی از جمله اولویت‌های کاری است.

وی با بیان اینکه تمنای همکاری برای خدمت به مردم را از همه دارم، افزود: از اعتماد مجدد ریاست قوه قضائیه به منظور تصدی دادگستری استان تشکر می‌کنم و از اینکه فرصت خدمتگزاری به مردم استانم را به من دادند، خدا را شاکرم.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: از نعمت‌هایی که خداوند عطا کرده خدمت به مردم است. مردم استان خراسان جنوبی مردمانی با صداقت و با قناعت طبع هستند، آن گونه که قناعت در اداره امور زندگی و در مطالبه از حاکمیت به حداقل‌ها اکتفا کردند.

عبداللهی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی هیچ‌گاه در مطالبه امور از حاکمیت به حداکثرها فکر نمی‌کنند، اما چون فرصت خدمت اندک، قلیل و کوتاه خواهد بود باید تلاش کنیم بهترین خدمت را به مردم ارائه کنیم.

 رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: دفاع از اصول ارزش‌های دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از برنامه‌های ماست. همچنین حفظ کرامت حرمت مردم، به ویژه ارباب رجوع به هنگام مراجعه به دستگاه‌ها باید حفظ شود. حقوق و آزادی‌های مشروع مردم نیز باید حفظ شود.

 عبداللهی بر اجرای سند تحول تأکید کرد و گفت: مبارزه با فساد درون و برون قوه قضائیه و سایر نهادها با همکاری همه محقق خواهد شد. همچنین  حفظ کرامت، شرافت و حفظ عزت کارمند، قاضی و رفاهیات پرسنل از برنامه‌های من است.

در این مراسم که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، محمدجعفر عبداللهی به عنوان رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد قدردانی شد.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • مزایده
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی
  • اهتمام بیشتر در اجرای قانون حجاب در محیط‌های عمومی
  • کرامت مردم هنگام مراجعه به دستگاه‌ها باید حفظ شود