Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@20:25:12 GMT

فعالیت ١٣ هزار کارشناس رسمى حقوق در کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۱۲۳

به گزارش فارس، علی بهادرى جهرمى در اولین نشست سراسرى کارآموزان آزمون وکالت سال ٩٦ گفت: حذف کاغذ و بوروکراسی در انجام کار‌ها و حرکت به سمت الکترونیکی کردن اقدامات باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی از بروز شدن سامانه این مرکز خبر داد و افزود: نقش جامعه وکالت در گام دوم انقلاب مورد تاکید رئیس قوه قضائیه نیز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری جهرمی افزود: مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضائیه حدود ٢٣ هزار وکیل و ١٣ هزار کارشناس رسمى در سطح کشور دارد و اکنون نیز در تدارک برگزاری آزمون مشاوران خانواده است.

وی خطاب به کارآموزان وکالت با بیان اینکه پرچم گام دوم در عرصه وکالت را به دوش شما خواهیم گذاشت، بر برنامه ریزی برای ایفای نقش در گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: اگر در مسیر گام دوم انقلاب و با برنامه ریزی حرکت کنیم، به زودی روزی که نگاه به وکالت، نگاه به حامى واقعى حق و یک مشاوره خوب است را جشن خواهیم گرفت.

وی ادامه داد:این قطار در حال حرکت را باید بازسازى کنیم و در این مسیر به استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات توجه کنیم.به همین دلیل کارآموزان وکالت باید اطلاعات خود را به روز کنند؛همچنان که شان وکیل باید رعایت شود، شأن کارآموز نیز باید حفظ شود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: جامعه وکالت و وکیل زمانى مى‌تواند نقش خود را در گام دوم انقلاب درست ایفا کند که به جایگاه حقیقى آن بازگردد و در این بازگشت به جایگاه حقیقى، حلقه اول آن است که ما خودمان شأن خود را حفظ کنیم که لازمه آن داشتن اخلاق وکالت است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:در شبانه روز گذشته بیشترین بارش در فریدونشهر ۱۰.۸، نطنز ۸، خور و بیابانک ۳.۸، اسلام آباد موگویی ۳.۷، دهاقان و بویین میاندشت ۳.۴، چوپانان ۳.۱، خوانسار ۳، گلپایگان ۲.۵، زواره ۲.۳، انارک ۲.۲، شهرضا ۱.۸، داران ۱.۷، نجف آبادو بادرود با ۱.۳ میلیمتر ثبت شده است.


مینا معتمدی با بیان اینکه امروز بیشینه دما بین سه تا پنج درجه در بیشتر مناطق استان کاهش می‌یابد افزود:سامانه بارشی تا بعد از ظهر فردا در استان فعال است و در این مدت افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته وی انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: جاری شدن روان آب و اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، تنش دمایی در سالن دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها، باغات و مزارع، احتمال سقوط از ارتفاع، اشیا و سقوط درختان کهن از مخاطرات این سامانه است.


وی گفت: تحکیم انواع سازه‌ها، نداشتن صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی، هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، اقدامات لازم توسط مسئولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنعت کشاورزی توصیه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • رسمى: بازگشت حسن يزدانى به تشک کشتی(عکس)
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم