Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@22:18:34 GMT

شکایت دوباره عمران‌زاده از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۲۱۶

شکایت دوباره عمران‌زاده از استقلال

بازیکن سابق استقلال برای دریافت مطالباتش برای دومین مرتبه از این باشگاه شکایت کرد.
شکایت دوباره عمران‌زاده از استقلال

به گزارش  فارس، حنیف عمران زاده سال گذشته برای دریافت مطالباتش از استقلال شکایت کرد و باشگاه نیز برای پرداخت مطالبات این بازیکن این بدهی را تقسیط کرد اما جالب است که باشگاه استقلال قسط‌های عمران زاده را پرداخت نکرد و این بازیکن برای دومین مرتبه مجبور به شکایت از استقلال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب استقلال اگر می‌خواهد در این فصل در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود باید مطالبات مدافع سابقش را بپردازد زیرا اکنون این پرونده جز بدهی‌های استقلال است که باید تا تاریخ ۹ شهریور پرداخت شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عمران زاده استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • تخصیص ۷ همتی به دارویار برای ماه فروردین
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد