Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@22:28:28 GMT

دیگر ماشینتان را گم نکنید!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۲۲۶

دیگر ماشینتان را گم نکنید!

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دستیار گوگل فوق العاده قدرتمند است و با اضافه شدن برخی امکانات جدید بهتر هم می شود. در حال حاضر، گوگل ویژگی مفید پیدا کردن محل پارک خودرو را به این برنامه اضافه کرده است.

برخی از کاربران به تازگی با کارتی در دستیار گوگل آشنا شده اند که به آن ها محل پارک ماشینشان را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژگی همانند نقشه گوگل به تعامل با کاربر نیازی ندارد و همانند ویژگی قبلی Google Now به سابقه موقعیت مکانی شما نیاز دارد تا محل توقف رانندگی و شروع به راه رفتنتان را مشخص کند.

اگرچه این ویژگی محل خیلی دقیق خودرو را به ویژه در پارکینگ ها مشخص نمی کند اما اگر زمان زیادی از پارک گذشته باشد، می تواند گزینه مفیدی برای یادآوری باشد.

اگر اطلاعات محل پارک خود را به صورت دستی ذخیره کرده باشید دستیار گوگل آن را تشخیص می دهد و اطلاعات دقیقتری را در این کارت برای شما به نمایش می گذارد.

این سیستم به Android Auto یا بلوتوث برای یافتن دقیق پارک کردن و خارج شدن از وسیله نقلیه توجه نمی کند. با این حال، استفاده از این ویژگی اتوماتیک، بی دردسر و واقعا مفید است.

متاسفانه، این تکنولوژی هنوز در دسترس همگان قرار نگرفته و برخی از کاربران گزارش داده اند که این کارت به طور خودکار برای آن ها باز شده است.

انتهای پیام/

178 / 159 دستیار گوگل Google Now بلوتوث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دستیار گوگل بلوتوث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست و شاید به خاطر این مسائل حتی دست از کار هم بکشد. هرچند که سسما همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و باید دید طی روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • ماشین که جوش میاره درب رادیاتور را باز نکنید + فیلم
  • در سواحل جنوبی شنا نکنید / احتمال اختلال در ترددهای دریایی وجود دارد
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید