Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر گفت: درخواست جابجایی هشت روستا در کل شهرستان به این مدیریت ارسال شده که نتیجه آن احداث مجدد کیلومتر شبکه فشار متوسط ضعیف و پست هوایی و ایجاد خسارات بیشتر به شبکه‌های این مدیریت است که هم حجم کاری را زیاد می‎کند و هم خسارات بیشتری به توزیع برق تحمیل می‌کند.

محمد طاها متش‌پور در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر خسارات وارد شده در اثر سیل جهت احداث مجدد خطوط از دست رفته هزینه‌های مضاعفی به توزیع برق تحمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یک فیدر جدید از پست شهید کائیدی به نام کشکان جهت تغذیه شهر پلدختر به طول هشت کیلومتر، ‏ یک فیدر اضطراری از پست بابازید به نام ۲۲ بهمن جهت تغذیه شهر پلدختر به طول شش کیلومتر احداث شده و احیاء مجدد فیدرهای پلیس راه و رومشکان از پست بابازدید با احداث هفت کیلومتر شبکه جدید انجام شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر خاطرنشان کرد: همچنین دو کیلومتر شبکه فشار متوسط جدید جهت مانور بین فیدرهای گلزار و سراب حمام، ۱۲ کیلومتر فشار فشار متوسط در بخش معمولاً برای برق‎دار کردن مناطق مختلف شهری و روستایی بخش معمولاً احداث شده است.

متش پور اضافه کرد: احداث ۱۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط در نقاط مختلف جهت برق‎دار کردن مناطق مختلف شهری و روستایی پلدختر، احداث ۱۴ پست هوایی جدید در مناطق سیل‎زده جهت تامین برق همشهریان، بیش از 3000 چادر اضطراری، خوابگاه، موکب و واحدهای امدادی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی بیان کرد: استقرار واحدهای عملیاتی در مناطق سیل‎زده جهت رفاه حال مردم، کمک به صاحبان پمپاژهای کشاورزی که تجهیزات برقی آنها در سیل اخیر آسیب دیدند با اهداء پایه‎های بتونی و سایر تجهیزات که در وسع توزیع برق بوده، بیش از ۳۳ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف این مدیریت در مناطق سیل‎زده دچار آسیب و تخریب شدند که مجددا اصلاح و بازسازی شدند از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق رسانی منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رضا اکبری در بازدید از محور پلدختر به خرم آباد گفت: با مطالعاتی که در دو سال اخیر انجام شده، این محور با احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در برابر سیلاب‌های متوسط، شدید و نسبتاً شدید مصون می شود.

وی اظهارداشت: به علت محدودیت اعتبارات، امسال ساخت چهار کیلومتر از این دیواره آغاز خواهد شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تلاش می‌کنیم با یک تفاهم سه جانبه، هزینه اجرای این طرح را به صورت یک سوم از طرف سازمان مدیریت بحران کشور، یک سوم سازمان راهداری و یک سوم از طریق منابع استانی تامین کنیم تا یک یا دو سال آینده ساخت آن را به اتمام برسانیم.

آقای اکبری به فعالیت سامانه بارشی اخیر در لرستان اشاره کرد و افزود: عمده آسیب‌ها در این محور به صورت آبشستگی و تخلیه پاشنه راه، جاری شدن سیلاب و گل و لای روی محور و ریزش کوه بوده است که انسداد مسیر را به دنبال داشت.

وی گفت: تیم‌ها و ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد در تلاش برای بازگشایی و برقراری تردد عادی در این محور هستند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: هم اکنون این مسیر به اندازه تردد یک خودرو بازگشایی شده که تا فردا به اندازه تردد دو خودرو خواهد بود.

سامانه بارشی اخیر از عصر یک شنبه ۵ فروردین وارد لرستان شد که مخاطراتی را در برخی شهرستان های استان به همراه داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • اردوغان: به فرزند بی قانون غرب باید فشار بیاوریم | قطعنامه اجرایی خواهد شد
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود