Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران بر ضرورت توسعه حمل‌ونقل عمومی و کارآمد تاکید کرد و گفت: ١٣ دستگاه اتوبوس دو کابین و ١١٧ دستگاه مینی‌بوس به چرخه عمومی پایتخت ملحق می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، پیمان سنندجی صبح امروز در آیین بهره‌برداری و توسعه ناوگان شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران که با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران و پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برگزار شد گفت: ٦٠ درصد ناوگان اتوبوس‌رانی در حال حاضر فرسوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌رغم تمام تلاش‌ها برای نوسازی ناوگان، متاسفانه هنوز با فرسودگی ناوگان دست به گریبانیم گرچه با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که در این زمینه برگزارشده، امیدواریم شاهد توسعه و نوسازی ناوگان از محل یارانه سوخت تا پایان سال باشیم.

وی از خرید ١٣ دستگاه اتوبوس دو کابین جدید از محل عوارض طرح ترافیک خبر داد و گفت: بیش از ٤٠ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس‌های دوکابین جدید هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران با بیان این‌که، جای مینی‌بوس در چرخه‌ی حمل‌ونقل عمومی شهر تهران خالی بود تصریح کرد: ١١٧ دستگاه مینی‌بوس از طریق بخش خصوصی خریداری‌شده که در خطوط طراحی‌شده به‌کارگیری خواهند شد.

سنندجی اظهارداشت: خرید و تامین ٥٠٠ دستگاه مینی‌بوس دیگر در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با حمایت بخش خصوصی و تعامل خودروسازان تا پایان سال به چرخه عمومی پایتخت ملحق شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران در ادامه از تکمیل طرح راه‌اندازی سیستم هوشمندِ اعلام نام ایستگاه در خطوط تندرو خبر داد و گفت: گرچه پیش از این وعده داده بودم تا پایان اردیبهشت‌ماه تمامی خطوط تندرو به این سیستم تجهیز خواهند شد، اما با وجود تحریم‌ها تکمیل تمامی خطوط اندکی زمان‌بر شده و تا پایان تیرماه تمامی خطوط تندروی پایتخت به سیستم هوشمندِ اعلامِ صوت، مجهز خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتوبوس رانی سنندجی راه اندازی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی علیزاده گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این‌ وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز گردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

کد خبر 845403 برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه شهردارى تهران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

دیگر خبرها

  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد