Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@16:16:26 GMT

گریزمان نشان داد فقط بارسلونا را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۳۴۳

گریزمان نشان داد فقط بارسلونا را می‌خواهد

رویداد۲۴ گرچه به نظر می‌رسید انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا قطعی شده و حتی چند روز مدیران باشگاه اتلتیکومادرید نیز خبر از توافق طرفین در ماه مارس داده بودند، اما جوزپ بارتومئو امروز مدعی شد هنوز هیچ مذاکره‌ای با این ستاره فرانسوی انجام نداده تا شایعات در مورد آینده گریزمان افزایش یابد.

دیلی میل مدعی شد منچستریونایتد برای خرید آنتوان گریزمان وارد عمل شده و پیشنهادی ۹۵ میلیون پوندی به وی ارائه داده، اما مهاجم ۲۸ ساله اتلتیکومادرید پیشنهاد را رد کرده تا نشان دهد تنها خواهان انتقال به بارسلونا در فصل نقل و انتقالات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد در گذشته و در دوران حضور ژوزه مورینیو در اولدترافورد نیز برای خرید آنتوان گریزمان اقدام کرده بود که در آن مقطع نیز پیشنهاد آن‌ها رد شده بود.

گریزمان چند روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد می‌داند فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد و علی‌رغم تکذیب مدیران بارسا، به نظر می‌رسد مقصد وی نوکمپ خواهد بود. دیروز نشریه کاتالونیایی اسپورت اعلام کرد دلیل تردید بارسلونا عدم تمایل بازیکنان بارسا به حضور گریزمان در رختکن است و در واقع بارتومئو باید از بین جلب رضایت بازیکنانش و جذب ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید یکی را انتخاب کند. منبع: ورزش سه برچسب ها: رویداد24 ، آنتوان گریزمان ، بارسلونا ، منچستریونایتد ، باشگاه اتلتیکومادرید سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آنتوان گریزمان بارسلونا منچستریونایتد باشگاه اتلتیکومادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد

دریافت 10 MB کد خبر 6087228

دیگر خبرها

  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • (ویدئو) سپهبدی که به رهبر انقلاب پیشنهاد درجه سرهنگی داد!