Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:34:41 GMT

مداخله کوشنر برای ممانعت از اعدام نوجوان عربستانی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۳۷۸

مداخله کوشنر برای ممانعت از اعدام نوجوان عربستانی

سایت میدل ایست آی انگلیس اعلام کرد که داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا شخصا برای ممانعت از اعدام نوجوان عربستانی به دست مقامات آل سعود وارد عمل شده بود.

به گزارش ایسنا، سایت میدل ایست آی در گزارشی اعلام کرد: جارد کوشنر، داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا شخصاً برای ممانعت از اعدام مرتجی عبدالله قریریص، نوجوان شیعه‌ای که در سن ۱۳ سالگی بازداشت شده و اکنون ۱۸ سال دارد وارد عمل شده و با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تماس گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشنر در این تماس نسبت به موج جدید اعدام در عربستان که به وجهه ریاض در کنگره لطمه می‌زند هشدار داده بود.

میدل ایست آی نوشت که طی این مکالمه تلفنی کوشنر به محمد بن سلمان گفت که جنجال ناشی از قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در واشنگتن فرو نشسته و این زمان مناسبی برای اعدام جدیدی که وجهه عربستان را مجدداً مخدوش خواهد کرد، نیست.

کوشنر در این تماس تلفنی موضوع فعالان زن بازداشتی در زندان‌های عربستان را مطرح کرد.

این سایت نوشت: این مکالمه نشان می‌دهد که کاخ سفید رسوایی را که در پی قتل خاشقجی به وجود آمده به جای تلاش برای شناسایی عاملان دفن کرده است.

اخیراً یک مقام عربستانی اعلام کرد که این کشور مرتجی قریریص را اعدام نخواهد کرد و احتمالاً ابتدای سال ۲۰۲۲ آزاد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جارد کوشنر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد

آل پاچینو و دن استیونز در فیلم ترسناکی درباره جن‌گیری با عنوان «آیین» به کارگردانی دیوید میدل با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به نقل از ورایتی، فیلمنامه «آیین» توسط دیوید میدل و انریکو ناتال نوشته شده و اندرو استیونز، میچل ولش و ناتال تهیه کننده آن هستند. اشلی گرین و ابیگیل کوون دیگر بازیگران فیلم را تشکیل داده‌اند.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی و درباره ۲ کشیش است؛ یکی از آنها (استیونز) ایمان خود را زیر سوال برده و دیگری (پاچینو) در حال حسابرسی با گذشته پر دردسر خود است. آنها باید فارغ از تفاوت‌هایشان یک زن جوان تسخیر شده را در مجموعه‌ای از حوادث خطرناک نجات دهند. جن‌گیری این فیلم تصویری واقعی از، اما اشمیت را ارایه می‌کند. پرونده این زن آمریکایی مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکاست.

فیلمبرداری این فیلم ژانویه امسال در می‌سی‌سی‌پی انجام شده و «XYZ فیلمز» حقوق جهانی این فیلم را به دست آورده و قصد دارد آن را سال ۲۰۲۵ اکران کند و برای توزیع بین‌المللی آن در بازار کن برنامه ریزی کرده است.

پاچینو پروژه‌های متعددی در دست دارد که «مودی» فیلم زندگینامه‌ای به کارگردانی جانی دپ درباره زندگی هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی از جمله آنهاست. استیونز هم بازیگر ۲ فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» و «ابیگیل» است که در حال اکران هستند.

آخرین فیلم میدل، «کشتن کِنِت چمبرلین» در سال ۲۰۱۹ در سینما‌ها اکران و با تحسین منتقدان مواجه شد و نامزدی چندین جایزه از جمله ایندیپندنت اسپرایت و گاتهام را به دست آورد. ناتال شریک میدل و او هم از تیم سازنده همین فیلم است و تهیه‌کنندگی، تدوین و بازی در آن را برعهده داشت. همکاری‌های میدل و ناتال بیش از ۱۲ جایزه جشنواره‌های مختلف سینمایی، ۳ نامزدی جایزه اسپرایت و یک نامزدی جایزه گاتهام دریافت کرده است.

منبع: مهر

tags # هالیوود سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • الو؟ من یک نوجوانم!