Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق جهانگیری روز سه‌شنبه در بدو ورود به زنجان اظهار داشت: خداوند متعال، توفیقی داد که جهت عرض ادب و احترام خدمت مردم ولایتمدار، انقلابی و متدین استان زنجان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی در زمینه صنعتی و کشاورزی آماده افتتاح و بهره‌برداری است که حضور در مراسم آن‌ها فرصتی برای گفت‌ وگو با مسئولان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری افزود: دیدار با مردم و همچنین گفت‌گو با نخبگان استان در زمینه مسائل مختلف و محدودیت‌های موجود خواهیم داشت.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: تبیین راهکارهای دولت برای عبور از شرایط ویژه امروز کشور از اهداف اصلی سفر به استان زنجان است.

وی با تاکید بر همراهی وهمدلی مردم و نخبگان استانی برای پیشرفت و توسعه بیش از پیش استان، افزود: سیاست‌ها و راهکارهای ویژه‌ای برای شرایط امروز کشور در نظر گرفته‌ایم که امروز برای مسئولان، نخبگان و مردم استان تبیین می‌شود.

 افتتاح اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده و تست واگن متروی کشور، افتتاح فاز ۳ کارخانه پاک حیات کیمیا پارس، بهره برداری از طرح هزار هکتاری اراضی کشاورزی و افتتاح همزمان طرح های آبخیزداری شهرستان خدابنده، بازدید و بهره برداری از محصولات اکتیو (مجموعه گروه صنعتی گلرنگ) و شرکت در جلسه شورای اداری استان زنجان از جمله برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در سفر یک روزه به استان زنجان خواهد بود.

6085/۹۵۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان