Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:33:45 GMT

مهم‌ترین عامل پایدار نشدن آب روستاها چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۴۰۲

مهم‌ترین عامل پایدار نشدن آب روستاها چیست؟

مدیرعامل آبفار لرستان گفت: مهم‌ترین عامل پایدار نشدن آب روستاها کمبود اعتبار است.

علیرضا کاکاوند در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر مجتمع چشمه کوثر پل‌دختر پیمانکار آن مشخص و در حال انجام کار است.

وی تصریح کرد: اگر به‌موقع تأمین اعتبار شود تا دو هفته الی بیست روز آینده آب پایدار وصل می‌شود در غیر این صورت معلوم نیست که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفار لرستان افزود: خیلی از لوله‎ها در جاده پل‌دختر به معمولان در مسیر جاده، کوه و رودخانه هستند که روزانه شاهد شکستگی ده‌ها لوله آب شرب به‌واسطه راه‌سازی هستیم که این مهم علاوه بر نارضایتی و قطع آب مردم، باعث آلودگی آب نیز می‌شود که از محل شکستگی احتمال نفوذ و نشت عوامل بیماری‌زا وجود دارد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: حیف است به دلیل کوتاهی و سهل‌انگاری یک نفر خدمات دستگاه‌های دیگر زیر سؤال برود و اگر یک نظارت قوی ‎ تر و منسجم‌تری باشد این مشکلات به وجود نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: شرکت برق در حال پایدار کردن شبکه روستاهای سیل‌زده است و انتظار می‌رود قبل از خاموشی‌ها اطلاع‌رسانی لازم به مردم انجام شود.

مدیرعامل آبفار لرستان بیان کرد: اگر یک ساعت برق قطع شود ممکن است بر اساس توپوگرافی آن روستا ایستگاه پمپاژ آن روستا ساعت‎ها قطع باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آبرساني منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به استناد ماده ۵۷ قانون برنامه پنجم توسعه كشور و بعد از ابلاغ قانون مديريت خدمات كشوري هرگونه استخدام فقط از طريق آزمون امكان‌پذير مي‌باشد اما گاهی دیده شده است که برخی از دستگاهها اقدام به استخدام نیرو خارج از این قانون می کنند شهروند خبرنگاری با انتقاد از این موضوع پیامی فرستاده اند که در زیر می خوانید: 

متن شهروند خبرنگار ما: 

با سلام.متاسفانه با خبر شدیم علیرغم اینکه قانونا تمامی دستگاه ها حق به کار گیری نیرو بدون آزمون استخدامی ندارند ولی دادگستری شهرستان های بعضی استان ها به بهانه نیروی دادگاه صلح اقدام به جذب نیرو بدون ضوابط و برخلاف قانون و بدون آزمون سلیقه ای نموده اند در حالیکه در قانون شورای جدید جهت تشکیل دادگاه صلح به قوه قضاییه اجازه داده شده از طریق آزمون استخدامی ۱۰هزار نیرو با اولویت کارکنان شورای حل اختلاف اقدام نمایند ولی رییس بعضی از حوزه های قضایی به کارکنان شورا گفتن باید صبرکنید آزپون برگزارشود و جذب شوید اما متاسفانه خود نیروی دلخواه را به نیروی انسانی قوه جهت جذب در دادگاه صلح بدون آزمون و سابقه کاری جذب بشن که الان در برخی شعب استان البرز اتفاق افتاده و گزینش این عزیزان نور چشمی را تایید و جهت سیر مراحل حکم کارگزینی به استان معرفی نموده است لطفا پیگیر این مطلب از رییس قوه قضاییه باشید.التماس دعا

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار