Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@01:24:21 GMT

لغو کنسرت در خراسان شمالی با حکم دادستان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۴۱۳

لغو کنسرت در خراسان شمالی با حکم دادستان

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اجرای سوم از روز دوم کنسرت فرزاد فرخ در بجنورد با حکم دادستان لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابوالحسن حیدری با اشاره به اینکه تمامی فرآیندهای قانونی لازم برای اجرای کنسرت فرزاد فرخ در هتل داریوش بجنورد طی شده بود، افزود: همچنین مکاتبات لازم با فرماندار بجنورد و فرماندهی انتظامی به انجام رسید که در نهایت هر دو مرجع برای اجرای برنامه اعلام هماهنگی و همکاری نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: علاوه بر این، جلسه هماهنگی دیگری با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، مجموعه داریوش و مدیر مؤسسه مجری قبل از اجرای کنسرت برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به متن مجوز، اجرای برنامه در دو روز و هرروز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ پیش بینی شد در روز اول به دلایلی همچون تنظیم صدا، اجرای اول با تأخیر آغاز شد که همین امر باعث شد در مجموع پایان اجراهای روز اول با تأخیر چهل دقیقه‌ای همراه شود.

حیدری اضافه کرد: در روز دوم همکاران نیروی انتظامی در خصوص ساعات اجرا و نیز مدیریت سالن مواردی را طرح نمودند که مجموعه اقدامات و پیش بینی‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظم و انضباط و رعایت شئونات اسلامی تشریح شد. جلسه‌ای نیز برای حل مشکل در فرمانداری تشکیل شد. اما علی رغم همه تلاش‌ها و پیگیری‌ها اجرای سوم که آخرین اجرای برنامه بود با موافقت دادستان محترم همراه نشد و به انجام نرسید.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ضمن عذر خواهی از شهروندانی که علی رغم تهیه بلیط موفق به تماشای این برنامه نشدند، بیان کرد: هزینه بلیط‌ها توسط مؤسسه مجری در اسرع وقت به حسابشان برگردانده می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرزاد فرخ لغو کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ با توجه به موفقیت آمیز بودن پخت و عرضه نان و آرد کامل در شهرستان بجنورد طبق مصوبات کارگروه شهرستانی به واحد‌های خبازی آزاد آرد کامل تحویل و از امروز پخت نان کامل در این واحد‌ها شروع شد.
آرد کامل آردی است که درصد سبوس گیری آن ۴ درصد بوده و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری بدن میباشد.
کارگروه آرد ونان کامل استان در حال پیگیری برای عرضه نان کامل در واحد‌ها خبازی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان خراسان شمالی بوده و به زودی در کلیه واحد‌های خبازی استان این نان عرضه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد