Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:40:54 GMT

دادستان بجنورد دستور لغو یک کنسرت را داد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۴۴۱

دادستان بجنورد دستور لغو یک کنسرت را داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علت لغو این برنامه، برخی ناهنجاری‌ها و عدم رعایت شئون اسلامی توسط افراد حاضر در شب نخست برنامه عنوان شده است.

گفته می‌شود بیش از ۷۰ درصد از بلیت‌های این کنسرت در خارج از استان خراسان شمالی فروخته شده و هنجارشکنی، عدم رعایت قوانین برگزاری و تخطی از ساعت اتمام کنسرت از دیگر دلایل لغو در یکی از هتل‌های بجنورد ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این باره گفت: تمامی فرآیند‌های قانونی لازم برای اجرای کنسرت فرزاد فرخ طی شده بود.

ابوالحسن حیدری افزود: مکاتبات لازم با فرماندار بجنورد و فرماندهی انتظامی به انجام رسید که در نهایت هر ۲ مرجع برای اجرای برنامه اعلام هماهنگی و همکاری کردند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، جلسه هماهنگی دیگری با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، مجموعه داریوش و مدیر موسسه مجری قبل از اجرای کنسرت برگزار شده بود.

حیدری تصریح کرد: با توجه به متن مجوز، اجرای برنامه در ۲ روز و هر روز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ پیش بینی شد در روز اول به دلایلی همچون تنظیم صدا اجرای اول با تاخیر آغاز شد که همین امر باعث شد در مجموع پایان اجرا‌های روز اول با تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای همراه شود.

وی اضافه کرد: در روز دوم همکاران نیروی انتظامی در خصوص ساعات اجرا و نیز مدیریت سالن مواردی را طرح کردند که مجموعه اقدامات و پیش بینی‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظم و انضباط و رعایت شئون اسلامی تشریح شد و جلسه‌ای نیز برای حل مشکل در فرمانداری تشکیل شد، اما علیرغم همه تلاش‌ها و پیگیری ها، اجرای سوم که آخرین اجرای برنامه بود مورد موافقت دادستان مرکز استان قرار نگرفت و لغو شد.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با عذرخواهی از شهروندانی که علیرغم تهیه بلیت موفق به تماشای این برنامه نشده اند، اعلام کرد: وجوه بلیت این افراد توسط موسسه مجری در اسرع وقت به آنان بازگردانده می‌شود.
انتهای پیام/ط
منبع/ایرنا


لغو کنسرت در یکی از هتل‌های بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس وزارت فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد

شهردار بجنورد گفت: طی سال ۱۴۰۲ فرآیند ایجاد کمربند سبز شهری با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه اجرایی شد.

محمد علی کشمیری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش فضای سبز یکی از الزامات شهری است زیرا علاوه بر زیبایی‌های بصری، به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه محله‌های حاشیه شهر بجنورد بیش از سایر نقاط به این پارک‌ها نیاز دارند، افزود: طی سال جاری پارک‌های سرداران، مالک اشتر، گلستان شهر، ولایت طراحی، احداث و یا بازسازی شد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: ایجاد کمربند سبز با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه طی سال انجام گرفت.

کشمیری برگزاری جشن‌های مناسبتی را دیگر برنامه شهرداری طی سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه‌هایی از قبیل جشنواره آشپزی و غذاهای سنتی، جشنواره بادبادک‌ها و مشارکت در جشنواره ملی طلایه داران اجرایی شده است.

وی برگزاری پیاده‌روی‌های عمومی را نیز یادآوری کرد و افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی از جمله والیبال ساحلی بانوان برای نخستین بار در دستور کار بود.

کد خبر 735443

دیگر خبرها

  • مردم ایران در سال ۵۸ به جمهوری اسلامی رای دادند
  • ۵هزار نوبت کنسرت برای ۱۴۰۲/ شبی چند اجرای موسیقی در سراسر کشور
  • روحانیت خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان