Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:27:33 GMT

احداث 15 هتل 2 تا 5 ستاره در نقاط مختلف استان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۴۵۳

احداث 15 هتل 2 تا 5 ستاره در نقاط مختلف استان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: با توجه به کمبودهای استان در زمینه هتل و مجموعه های اقامتی برای مسافران و گردشگران، 15 هتل دو تا پنج ستاره در نقاط مختلف استان در حال احداث است که امیدواریم به توسعه رونق گردشگری کمک کند.

به گزارش ایسنا، غلامرضافرخی در مراسم افتتاح هتل و مجموعه رستوران های کاخ شهر کرمان با اشاره به سرمایه گذاری 600 میلیارد تومانی صورت گرفته برای ساخت 15 هتل در سطح استان گفت: استان کرمان با دارا بودن ظرفیت های گردشگری بی نظیر و تنوع آب و هوایی مختلف، واجد شرایط بهینه ای برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف توریسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا فرخی افزود: باتوجه به کمبودهای استان در زمینه هتل و مجموعه های اقامتی برای مسافران و گردشگران، 15 هتل دو تا پنج ستاره در نقاط مختلف استان در حال احداث است که امیدواریم به توسعه رونق گردشگری کمک کند.

براساس این گزارش محمد صادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این مراسم گفت: در بحبوحه بحران های اقتصادی و رشد انواع آسیب های اجتماعی در جامعه، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال جای تقدیر بسیاری دارد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال و تأمین امکانات در سطح جامعه تصریح کرد: تا وقتی کرمان شناخته نشود و زیربناها ساخته نشود؛ گردشگری رونق نخواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان بخشی از مشکلات استان کرمان در حوزه گردشگری از مالک هتل کاخ درخواست کرد: کمبود سالن اجتماعات یکی از مشکلات استان کرمان است و ایجاد و ساخت یک سالن اجتماعات در جوار  هتل می تواند به تکمیل مجموعه کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

رضا حیدری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب گفت: غارسهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

وی افزود: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری شامل واحد‌های اقامتی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و ... ایجاد می‌شود و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل تأمین آب آشامیدنی و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شد و در اسرع وقت عملیات تأمین آب و برق آن اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • علل ورم و پف کردن نقاط مختلف بدن