Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علیخانی در جلسه علنی روز یکشنبه شورا با بیان اینکه بیش از یک سال است شورای پنجم در خصوص وضعیت پیاده راه ۱۷ شهریور تصمیم گیری کرده و تذکر داه است، گفت: بسیاری از اعضا از این خیابان بازدید کرده اما در داخل شهرداری در خصوص ساماندهی این پیاده راه کارشکنی می‌شود و باعث نارضایتی مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: شورا جدی تر با این موضوع برخورد کند و کسی که در داخل شهرداری در این خصوص کارشکنی می‌کند و باعث نارضایتی به این اندازه شده، صلاحیت ادامه کار ندارد.

علیخانی اضافه کرد: بیش از یک سال است که آبروی شورای شهر را بُرده اند و شورا هر چقدر پیگیری می‌کند تنها به خاطر یک نفر به مصوبه شورا بی توجهی می‌شود.

متن تذکر علیخانی به شرح زیر است:

پیرو تذکر مورخ ۱۵/‏۱۲/‏۹۶‬ اینجانب در خصوص بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور و انجام اصلاحات و تأمین رضایت شهروندان و پیگیری‌های مکرر انجام شده در این خصوص به شماره‌های ۳۳۷۰۳/۱۶۰ مورخ ۱۶/‏۱۲/‏۹۶‬ و ۳۰۱۴/۱۶۰ مورخ ۱۵/‏۰۲/‏۹۷‬ و ۷۸۰۹/۱۶۰ مورخ ۲۷/‏۰۳/‏۹۷‬ و مکاتبات انجام گرفته به شماره‌های ۵۷۹۷/۱۶۰ مورخ ۰۸/‏۰۳/‏۹۸‬ و ۶۹۵۱/۱۶۰ مورخ ۱۹/‏۰۳/‏۹۸‬ و پیگیری‌های ائمه محترم جماعات محل و نظر به شکایات متعدد بسیاری از سکنه و کسبه و تجمعات اعتراض آمیز در مقابل ساختمان شورا و شهرداری و با وجود مصوبه‌ای در این خصوص به شماره ۳۳۶۶۹/۲۱۶۹/۱۶۰ مورخ ۱۲/‏۱۲/‏۹۴‬ موضوع همچنان بلا تکلیف مانده است و پیگیری‌های مجدانه شاکیان، تشکیل جلسات مکرر در دفتر رئیس محترم شورای شهر (در تاریخ ۰۳/‏۱۰/‏۹۷‬ و کمیسیون عمران و حمل و نقل (۲۰/۳/۹۷) و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و … و بازدیدهای اعضای محترم شورا و تلاش‌هایشان در جهت بازگشایی محور و مسیر مؤثر واقع نشده و راه به جایی نبرده است.

لذا با توجه به توضیحات فوق تذکر داده می‌شود اجرای تصمیمات و مصوبات شورا از جمله موارد ذیل در اسرع وقت انجام پذیرد:

۱- شهرداری منطقه ۱۲، خیابان مازندران را به سمت خیابان ۱۷ شهریور برای تردد خودروهای شخصی بازگشایی نماید.

۲- تردد تاکسی و اتوبوس در مسیر جنوب به شمال خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین برقرار گردد.

۳- بازگشایی کاربری فرهنگی (سینما) واقع در ضلع شمالی میدان امام حسین (ع) که از مطالبات ساکنین محل می‌باشد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 4643810 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علیخانی شورای شهر تهران پیاده راه 17 شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سالن بانوان زرند به زودی

حامد اسلامیت مسئول کمیسیون ورزش شورا با تشکر از همراهی شورا و شهرداری در سرانجام بخشیدن به برنامه‌های کمیسیون ورزشی در سال گذشته از انجام مراحل پایانی بهسازی سالن ورزشی بانوان خبر داد و گفت: کف سازی سالن، رنگ آمیزی دیواره‌های سالن انجام شده و کف پوش این سالن به همراه نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی آن تا ماه آینده انجام  و آماده افتتاح خواهد شد. 

وی همچنین احداث زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی در شهرک‌های امام سجاد علیه السلام، امام (ره) شهرک بنیاد مسکن را در راستای توزیع متوازن سرانه ورزشی در مناطق متفاوت شهری عنوان کرد که در سال گذشته پس از طرح در کمیسیون و تصویب نهایی آن در جلسه علنی شورا توسط مجموعه  شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

همچنین زمین استاندارد فوتبال ١١ نفره که مدت‌ها رها شده بود توسط کمیسیون ورزشی شورا مورد برسی نهایی قرار گرفت و به شهرداری ابلاغ شد و خوشبختانه با اهتمام جدی شهردار  و پرداخت هزینه خرید آن در انتهای سال گذشته در حال آماده سازی و به زودی در اختیار فوتبالیست‌ها قرار می‌گیرد. 

منتخب مردم در شورای شهر درباره آخرین اقدامات شورا و شهرداری پیرامون توافقات احداث مجموعه ورزشی و رفاهی فولاد در شهرستان زرندگفت: با هم اندیشی اعضای کمیسیون معماری نقاط پیشنهادی این مجموعه را به اداره راه و شهرسازی اعلام کردیم و مقرر شد با استعلام‌های چند گانه پس از تایید نهایی، طرح جهت آغاز فاز اول اجرای عملیات عمرانی به مجموعه فولاد واگذار می‌ شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری پایتخت زیر ذره بین شورا
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • وارادات واگن‌های چینی مترو به کجا رسید؟ | پشت پرده معطل ماندن این قرارداد مهم شهرداری مشخص شد
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید