Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در توئیتی روز گذشته (دوشنبه) مدعی شد نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند او پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری در «۱۷ ایالت» مهم است.

ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «نظرسنجی‌ها همیشه برای من بد بوده است. برای هیلاری کلینتون نیز هیمن طور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از اوقات اتفاقات عجیبی در فاکس روی می‌دهد. نظرسنجی‌های ما نشان می‌دهد در همه ۱۷ ایالتی که متغیر هستند ما پیشتازیم».

بنا به گزارش رسانه‌ها، پس انتشار نتایج نظرسنجی‌ها در روز گذشته مبنی بر اینکه ترامپ در برخی از ایالات‌های متغیر مهم شانس کمتری نسبت به نامزد‌های دیگر در انتخابات ۲۰۲۰ دارد، او ناظران انتخاباتی خود را اخراج کرد.

نتایج نظرسنجی که فاکس نیوز روز گذشته منتشر کرد، نشان داد جو بایدن، نامزد حزب دموکرات و معاون باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا با اختلاف ۱۰ امتیاز از ترامپ پیشی گرفته است. طبق این نظرسنجی بایدن با ۴۹ درصد آراء از ترامپ با ۳۹ درصد آراء جلو است. این نظرسنجی نشان داد حتی برنی سندرز، سناتور ورمونت و نامزد دموکرات‌ها نیز با ۴۹ درصد آراء بخت بیشتری نسبت به ترامپ برای پیروزی در انتخابات دارد. در بخش دیگری از این نظرسنجی آمده است، الیزابت وارن، سناتور دموکرات ماساچوست، کاملا هریس، سناتور دموکرات کالیفرنیا و پیت بودجج، شهردار ساوت بند و نامزد حزب دموکرات نیز از ترامپ پیشی گرفته و بخت بالاتری برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ دارند.

فاکس نیوز در حالی چنین نظرسنجی را برگزار و نتایج آن را منتشر کرده است که یکی از شبکه‌های محبوب ترامپ محسوب می‌شود.

«ان بی سی» نیوز نیز گزارش داد در ویسکانسین، پنسیلوانیا، فلوریدا و میشیگان، ایالت‌هایی که ترامپ در سال ۲۰۱۶ کلینتون را با اختلاف خیلی کم شکست داد، جو بایدن با اختلاف دو رقمی پیشتاز است. در این گزارش آمده است در سه تا از این ایالت‌ها -ویسکانسین، فلوریدا و پنسیلوانیا- اختلاف بایدن با باقی نامزد‌ها بیش از خطای نظرسنجی‌ها است. نظرسنجی هفته گذشته کوینیپیاک نشان داد اگر رقابت میان بایدن و ترامپ باشد ۵۳ درصد به بایدن رای خواهند داد. ۵۱ درصد نیز برنی سندرز دموکرات را ترجیح داده‌اند.

نتایج نظرسنجی پلیتیکو نیز که پیشتر منتشر شده بود نتایج مشابهی داشت. بر اساس آن در رقابت میان بایدن و ترامپ شانس بایدن ۴۴ درصد است، در حالی که سندرز ۴۲ درصد از آرا را به خود اختصاص داده بود.

احتمالا ترامپ مبارزه انتخاباتی خود را برای انتخابات ۲۰۲ از روز سه‌شنبه (امروز) در یک برنامه رسمی در اولاندو، ایالت فلوریدا، آغاز کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است

نظرسنجی جدید راسموسن ریپورتز نشان می‌دهد که حدود نیمی از رای دهندگان آمریکایی معتقدند که کشورشان بی‌جهت دلارهای مالیات دهندگان را برای حمایت از شرکای خارجی خود مانند رژیم صهیونیستی و اوکراین هدر می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی از ۱۱۲۶ رأی دهنده احتمالی، به طور کلی، حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دولت ایالات متحده به طور کلی برای کمک های خارجی «بیش از حد» هزینه می کند.

براساس گزارش آرتی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه بسته بودجه ۹۵ میلیارد دلاری جدیدی را امضا کرد که بر اساس آن اوکراین قرار است ۴۸ میلیارد دلار تسلیحات و کمک‌های دیگر دریافت کند و ۲۳ میلیارد دلار دیگر برای تکمیل ذخایر تخلیه شده پنتاگون استفاده شود.

حدود ۴۷ درصد از این رای‌دهندگان گفتند که این کمک‌ها «خیلی زیاد» است، در حالی که حدود ۲۰ درصد از واشنگتن می‌خواستند پول نقد بیشتری خرج کند.

 یک نظرسنجی CBS News/YouGov که در اوایل ماه جاری انجام شد نیز نشان داد که حمایت عمومی از ادامه ارسال سلاح به کی‌یف کاهش یافته است. فقط ۵۳ درصد از بزرگسالان ایالات متحده معتقدند که دولت آنها باید به اوکراین کمک نظامی کند که در مقایسه با ۷۲ درصد دو سال پیش کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند