Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:18:01 GMT

قم میزبان مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۷۱۱

قم میزبان مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در بخش مردان در قم برگزار می‌شود و در فاصله ۵ ماه پس از پایان رقابت‌های مرحله نهایی دسته اول کشور، بار دیگر قم میزبانی از یک رویداد مهم را بر عهده می‌گیرد.

اسفندماه سال ۹۷ بود که برگزاری مرحله نهایی لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور در قم و اهدای جام و جوایز تیم های برتر حال و هوای قم را بدمینتونی کرد و اکنون با پیگیری های هیئت بدمینتون استان قم قرار است قم در میانه تابستان از مسابقات رنکینگ میزبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نخست مسابقات رنکینگ در اراک برگزار شده بود و اکنون قم طی روزهای ۹ تا ۱۱ مرداد میزبان مرحله دوم این رویداد است. اگرچه فدراسیون بدمینتون هنوز تعداد حاضران در این مسابقات را اعلام نکرده اما با توجه به آمار شرکت کنندگان در مرحله اول و نیز بازه زمانی مسابقات مرحله دوم پیش بینی می شود ۱۵۰ بازیکن و داور به قم سفر کنند.

این در حالی است که هیئت بدمینتون استان قم طی یک سال گذشته و با آغاز دوران ریاست محمد حسن حسین زاده بر این هیئت ورزشی تکاپوی محسوسی در زمینه ایجاد تغییر در ساختار و وجهه بدمینتون قم در عرصه ملی داشته است به طوری که تیم‌های بدمینتون مردان و زنان قم در سال ۹۷ حضوری آبرومندانه در لیگ دسته اول داشتند.

در مرحله نخست مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور در اراک تیم دونفره سجاد ترابی و علیرضا افکانه از قم تا یک چهارم نهایی پیش رفتند اما در آستانه سکو از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی بازماندند و در بخش یک نفره، نمایندگان قم تا یک هشتم نهایی در این پیکارها در جدول حضور داشتند.

کد خبر 4643684

منبع: مهر

کلیدواژه: بدمینتون مسابقات بدمینتون قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085827

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • عیدیان راهی فینال شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات