Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@13:00:20 GMT

راز چمدان دلاری که وکیل برانکو نگرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۷۳۵

راز چمدان دلاری که وکیل برانکو نگرفت

پرسپولیسی‌ها پول برانکو را در تهران آماده کرده بودند تا به او یا وکیلش پرداخت کنند.

به گزارش مشرق، برانکو به خاطر پرداخت نشدن پول خود و دستیارانش تصمیم گرفت تا از جمع قرمزها جدا شود. این ادعا اما با حرف‌هایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌زنند متفاوت است. در روزهای اخیر پول برانکو و دستیارانش در یک چمدان و در تهران آماده پرداخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ظاهراً اعتقاد داشته پول باید در حسابش باشد ولی نکته اینجاست که او در تفاهم نامه‌ای که امروز زمانش به پایان می‌رسد با باشگاه توافق کرده بود خود و یا وکیلش پول را در تهران دریافت کنند.

پرسپولیسی‌ها امیدوارند بابت همین جمله‌ای که در تفاهم نامه آمده برنده این پرونده باشند چون احتمالاً کار به شکایت و شکایت کشی می‌کشد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در حاشیه آئین افتتاحیه نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد رومن در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه اوقاف با استانداری گلستان طی سال گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: در پی این تفاهم نامه قرار شد استانداری در برخی از موارد چون مولد سازی و وقف به صورت فعال ورود کند.

وی افزود: توسعه دام سبک صنعتی رومن یکی از مباحثی است که در این تفاهم نامه ذکر شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه با توسعه این نژاد از دام، میزان تأثیر گذاری امنیت غذایی را در منطقه شاهد خواهیم بود، گفت: این نژاد با توان تکثیر دوقلو زایی و زایش‌های بالایی که نسبت به دام سنتی دارد می‌تواند یک مجموعه نمونه‌ای به عنوان مجموعه مادر شناخته شود.

بازدید از سایت پرورش میگو در گمیشان، بازدید از دو پهنه واقع در سایت پرورش ماهی در قفس آشوراده، افتتاح مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد رومن با سرمایه گذاری موقوفه میر سعدالله ایلخانی در گرگان، بازدید از مرکز دامپروری مهر ماندگار در شهرستان آق قلا از برنامه‌های رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در گلستان است.

کد خبر 6083822

دیگر خبرها

  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف
  • تامین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان است
  • توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان