Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@23:06:09 GMT

مشکلات مالی سد جلوی کیانوش عیاری

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۷۳۶

به گزارش پارس نیوز، 

تصویربرداری این سریال چندی پیش در خیابان ۱۵ خرداد انجام شد و بعد از آن تقریباً متوقف ماند.

اکنون حدود ۳۶ روز است که این سریال به دلیل مشکلات مالی متوقف مانده است و بازیگران و دیگر عوامل سر صحنه نمی‌روند.

داستان «۸۷ متر» به اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک منزل، برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، مرتضی علی آبادی، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی، الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب‌لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده و عادله دائم پناه از بازیگران «۸۷ متر» هستند.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، مدیر فیلمبرداری داریوش عیاری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی نژاد، گروه کارگردانی رضا مسعودی و مهتاب پیش قدم، مدیر تولید حسن آقاکریمی، منشی صحنه سهیلا کاشفی، فیلمبردار بابک ابرغانی، صدابردار سیامک نیازی، دستیار صدا علیرضا مهابادی، طراح گریم محمد گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح لباس مهسا حسینی، طراح صحنه سعید رحیمی، ‎عکاس نیما آقاکریمی، گروه فیلمبرداری محمد داوطلب و مصطفی امیدی، گروه صحنه پاشا طباطبایی و احمد مروی زادگان، مدیر تدارکات رضا صادق.

‎مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در سیمافیلم در دست تولید است و برنامه‌ریزی شده سال ۹۸ روانه آنتن شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مشکلات مالی خانواده خانواده مشکلات مالی سریال متر متوقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در شرایطی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4-2 مقابل العین شکست خورد که سه گل تیم میزبان و پنالتی وارد دروازه‌ شد.

محمد کمال ریشه در مورد سه پنالتی گفت: سفیان رحیمی، مهاجم العین، در صحنه پنالتی اول و سوم توسط محمد العویس و کالیدو کولیبالی سرنگون شد و در صحنه پنالتی دوم هم علی البلیهی، بازیکن الهلال، مانع بازی اریک، بازیکن العین، شد.

این کارشناس مصری در مورد اینکه داور اردنی به اخطار دادن به العویس و البلیحی و اخراج نکردن آنها توضیح داد: این دو خطا در جریان مسابقه و برای توپ رخ داد، بنابراین این دو بازیکن مستحق جریمه با کارت زرد بودند. برای اخراج مستقیم نیاز به هنگام نگه داشتن، هل دادن یا لمس توپ با دست است.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان