Web Analytics Made Easy - Statcounter

 از جمله تغییر نام طرح زوج و فرد به طرح کاهش آلودگی هوا است. آنطور که پورسیدآقایی معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران گفته، طبق این طرح جدید پلاک خودروها دیگر مهم نیست زوج یا فرد باشد. هر خودرویی خارج از شماره پلاک آن، می‌تواند۲۰ روز در هر فصل تردد در محدوده زوج و فرد سابق، یعنی محدوده کنترل آلودگی هوا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح قبلی، پلاکهای فرد، حدود ۲۶ روز و پلاکهای زوج ۳۶ روز مجاز بودند. الان هر روزی که مردم کار دارند، تا ۲۰ روز اجازه دارند وارد این محدوده بشود. مزیت دیگر این است که اگر کسی طرح ترافیک می گیرد و وارد محدوده مرکزی می شود و عوارض می‌دهد، جزء آن ۲۰ روز محاسبه نمی‌شود.
شما چقدر با اجرای این طرح جدید ترافیک موافقید و فکر می‌کنید این طرح به کاهش آلودگی هوا کمک می‌کند؟
شما کاربران خبرآنلاین می‌توانید نظرات خود را در قالب کامنت زیر همین خبر با ما در میان بگذارید.

۴۷۲۳۴

کد خبر 1271162

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طرح ترافیک ترافیک شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی داودی از آغاز پروژه نصب حفاظ میانی در رفیوژ میانی آزادراه کرج - قزوین به طول چهار کیلومتر از دی سال گذشته خبر داد و گفت: در این پروژه نرده‌ای فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی البرز مصوب و با اولویت کمیته تحلیل تصادفات اداره کل راهداری استان مشخص شده نصب می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر و پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده و تلاش می‌کنیم محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم. این طرح با هدف افزایش ایمنی عابران و به منظور جلوگیری از تردد عابران پیاده از عرض آزادراه اجرا شده است.

کد خبر 6085467

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین