Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@15:48:01 GMT

آزار دختر جوینده کار در استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۸۴۲

آزار دختر جوینده کار در استرالیا

دختر جوینده کار بلژیکی که در مزرعه پرورش خوک در استرالیا مورد آزار جنسی قرار گرفته بود از ماجرای آزارهایش در سال 2017 توسط یک مزرعه دار پرده برداشت. آرزوکیهان

به‌گزارش سان، «داوین آرکنز» 26 ساله هنگامی که در فضای مجازی به‌دنبال کار بوده با درخواست کار موقتش در یک مزرعه استرالیایی موافقت شد اما هرگز تصورش را نمی‌کرد که یک بیمار جنسی قصد سوء‌استفاده از وی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به‌گفته این دختر بلژیکی، مردی 54 ساله به‌نام «ژآن بریستو» او را در محل پرورش خوک‌ها با زنجیر بسته و بارها مورد شکنجه قرار داده است.
این دختر می‌گوید با فرستادن پیام بی‌وقفه کمک در صفحه فیس بوکش موفق به فرار از دست این آدم‌ربای متجاوز شود.
«داوین» می‌گوید مرد مزرعه‌دار تلفن همراه وی را ربوده و با خود برده اما فراموش کرده بود که کوله‌پشتی‌اش را از او دور کند و داوین توانسته از طریق لپ‌تاپش پیام‌هایی را برای پلیس ارسال کرده و خودش را نجات دهد.

--- --- --- --- ---

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله

به گزارش خبرآنلاین، ساعت ۲۰ شب ۱۳ دی سال ۱۴۰۲ بود که پسر جوان کارد آشپزخانه را از زیر کاپشن خود بیرون کشید و به سوی دختر ۱۸ ساله‌ای در کنار خیابان معروف به شلوغ بازار گلشهر هجوم برد. او بی محابا ضربات وحشتناک کارد را بر پیکر دختر جوان فرود می‌آورد و هیچ توجهی به چشمان وحشتزده رهگذرانی نداشت که حیرتزده به او می‌نگریستند اما هیچ‌کس را جرأت دخالت در ماجرا نبود. جیغ‌های دلخراش دخترک هم نتیجه‌ای نداشت. لحظاتی بعد فریادهای او در میان خون‌هایی خاموش شد که بر کف آسفالت خودنمایی می‌کرد.

خراسان در گزارشی نوشت: طولی نکشید که با فرار مهاجم از صحنه هولناک جنایت، نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی دکتر صادق صفری در محل جنایت تحقیقات تخصصی دراین باره آغاز و مشخص شد که عامل جنایت، نامزد زینب (مقتول) بوده که به خاطر اختلافات خانوادگی، قتل هولناکی را مقابل چشمان مردم رقم زده است.

درحالی که بررسی‌های کارشناسی مقام قضایی تا پاسی از شب به طول انجامید، سرنخ‌هایی از مسیر فرار متهم نیز به دست آمد اما او از مشهد به سوی تهران گریخته بود. به همین دلیل گروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس جنایی خراسان رضوی با نظارت و هدایت سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی خراسان رضوی) رصدهای اطلاعاتی را برای دستگیری «احمد-م» (تبعه افغانستان) آغاز کردند و با بهره‌گیری از راهنمایی‌های قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد موفق شدند متهم ۲۳ ساله را در منطقه پیشوای ورامین دستگیر کنند و به مشهد انتقال دهند.

متهم این پرونده جنایی که در برابر سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته بود، به ارتکاب جنایت اقرار کرد و گفت: بعد از آنکه نامزدم را طلاق دادم، با «زینب» (مقتول) در محل سکونتمان آشنا شدم و به طور سنتی پای سفره عقد نشستم، ولی خیلی زود اختلافات ما به دلیل بی‌محلی‌های نامزدم شروع شد. او پاسخم را نمی‌داد و رفتارهای عجیبی داشت، به همین دلیل خشم سراسر وجودم را فرا گرفت و زمانی که از کارگاه خیاطی به منزل بازمی‌گشت او را در حاشیه خیابان هدف ضربات کاردی قرار دادم که از آشپزخانه منزلمان برداشته بودم.

به دنبال اعترافات متهم که در حضور سروان منفرد (افسر پرونده) صورت گرفت، وی با دستور قاضی صفری روانه زندان شد تا تحقیقات جنایی در این باره تکمیل شود. با توجه به اهمیت و حساسیت این ماجرای جنایی که موجی از احساس ناامنی را در منطقه‌ای از شهر به وجود آورد که بیشتر ساکنان آن اتباع خارجی (افغانستانی) هستند، پیگیری‌های قضایی سرعت گرفت و بدین ترتیب روز گذشته «احمد-م» برای بیان آخرین دفاع مقابل میز عدالت ایستاد.

او به قاضی دکتر صادق صفری گفت: وقتی از نامزد اولم جدا شدم با زینب ازدواج کردم، ولی دامنه اختلافات ما به ماجرای شیربها رسید که من باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان شیربها به خانواده نوعروس می‌پرداختم اما خیلی زود رفتارهای همسرم تغییر کرد و من او را می‌دیدم که سوار بر تاکسی اینترنتی می‌شد. با وجود این سوءظن کاری از دستم برنمی‌آمد و هیچ مدرک مستندی هم برای ادعایم ندارم. ولی اختلافاتمان زمانی شدت گرفت که نامزدم شماره تلفن مرا در فهرست سیاه گذاشت و پدرش نیز تهدید کرد که طلاق دخترش را می‌گیرد. به همین دلیل خشمی سیاه همه وجودم را گرفت چراکه او ۲۵ روز بود به من بی‌محلی می‌کرد و پاسخم را نمی‌داد. این بود که کارد آشپزخانه را برداشتم و او را هدف ضربات متعدد چاقو قرار دادم و سپس به پیشوا گریختم.

در حالی با بیان آخرین دفاعیات متهم کیفرخواست این پرونده جنایی به زودی صادر می‌شود که طبق ماده ۴۲۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال۹۲، در مواردی که جنایت نظم و امنیت عمومی را برهم بزند یا احساسات عمومی را جریحه دار کند و مصلحت در اجرای قصاص باشد ولی اولیای دم توان پرداخت تفاضل دیه یا سهم دیگر صاحبان حق قصاص را نداشته باشند، با درخواست دادستان و تایید رئیس قوه قضاییه تفاضل دیه از بیت‌المال پرداخت می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897779

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس