Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدحسین برخواه» در خصوص تمرینات اردونشینان این مرحله، اظهار داشت: تمرینات این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جهان به میزبانی تایلند، از دهم خردادماه در کمپ تیم‌های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است. شرایط اردو نیز به صورت مناسب و ایده آلی دنبال می‌شود و از برگزاری تمرینات رضایت کامل دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص اضافه شدن نفرات جدید به این مرحله از اردو، نیز تصریح کرد: از روز جمعه ۳۱ خردادماه هم «علی داودی» و «حسین سلطانی» ۲ ملی‌پوش جوانان که به تازگی از مسابقات قهرمانی جهان از فیجی بازگشته‌اند، تمرینات خود را در کنار دیگر ملی پوشان بزرگسال، آغاز می‌کنند.

برخواه تاکید کرد: تمرینات به صورت مستمر و بدون وقفه در کمپ تیم‌های ملی ادامه دارد. برای آمادگی هر چه بیشتر اردونشینان برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا مردادماه یک اردوی سطح دریا در یکی از شهرهای شمالی کشورمان برگزار کنیم.

وی در خصوص اعلام اسامی نفرات منتخب این اردو به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ تایلند نیز خاطرنشان کرد: اواسط مردادماه و همزمان با هفته اول لیگ‌برتر باشگاههای کشور، رکوردگیری اردونشینان نیز برگزار خواهد شد و ۱۲ ملی‌پوش برای مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در تایلند انتخاب می‌شوند.

رقابت های قهرمانی ۲۰۱۹ بزرگسالان جهان، ۲۷ شهریورماه تا پنجم مهرماه در تایلند برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی