Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@09:19:21 GMT

شرکت پاک حیات کیمیا پارس به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۹۱۰

شرکت پاک حیات کیمیا پارس به بهره برداری رسید

صبح امروز در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، شرکت پاک حیات کیمیا پارس در شهرک صنعتی شریف ابهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون اول رئیس جمهوری که صبح امروز برای افتتاح چندین پروژه به زنجان سفر کرده است، با حضور در شهرک صنعتی شریف ابهر، شرکت پاک‌حیات کیمیا پارس را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شرکت با سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش 40 میلیون یورو معادل 5940 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شریف ابهر واقع شده که با راه‌اندازی آن، برای 300 نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

 

25 هزار تن هیپوکلرید سدیم، 75 هزار تن پودر ماشین ‌لباس‌شویی، 75 هزار تن پودر لباس‌شویی، 5000 هزار تن پودر ماشین ‌ظرف‌شویی، 5000 تن مایع دست‌شویی، 45هزار تن مایع‌ نرم‌کننده، 45 هزار تن مایع پاک‌کننده، 25 هزار تن مایع جرم‌گیر و 3100 تن بطری پلی‌اتیلن از جمله تولیدات این واحد تولیدی است.

 

بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور در طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان هم از دیگر پروژه های قابل بهره برداری به دست معاون اول رئیس جمهوری در ابهر است.

 

ظرفیت اسمی پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی 1000 دستگاه و پیش‌بینی اشتغال آن 230 نفر است که میزان سرمایه‌گذاری انجام ‌شده در این واحد نیز 1570 میلیارد ریال است که انواع بورژی و ورق‌های فولادی مواد اولیه مصرفی و اصلی این واحد تولیدی است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل شیراز غنی سازی اوقات فراغت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام جشن های دهه کرامت اوقات فراغت مجلس زنجان اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب، برق و تأسیسات قشم از بهره‌برداری سامانه دانش‌بنیان هوشمندسازی شبکه آب شهر قشم خبر داد. - اخبار استانها -

شهرام داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سامانه ابتدای تابستان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این سامانه، قشم دومین شهر در ایران در بهره‌برداری از سامانه هوشمندسازی شبکه آب شهری است، افزود: با هوشمندسازی می توان مقدار زیادی از آب مصرفی را ذخیره و شرایط کم‌آبی را به خوبی مدیریت کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: هوشمندسازی خط انتقال و شبکه توزیع در قشم با هدف مدیریت بهتر تأسیسات ضروری است.

‌داوری بیان داشت: ابتدای تابستان سال جاری، بهره برداری از سامانه دانش بنیان هوشمندسازی شبکه آب شهر قشم آغاز می‌شود که بعد از مشهد، قشم دومین شهر در ایران برای پیاده‌سازی این فناوری محسوب می‌شود و براساس یک برنامه اقدام مدون، ترمیم و نوسازی شبکه لوله‌کشی و توزیع آب نیز وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

وی تأکید کرد: اولویت امسال شرکت آب، برق و تأسیسات قشم تمرکز بر هوشمندسازی و ترمیم شبکه انتقال آب است.

داوری بیان داشت: در حال حاضر تولید آب روزانه شهر قشم 23 هزار متر مکعب است و با بهره‌برداری از سایت ساحلی در روزهای آینده، به 27 هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • تولید دستگاه همودیالیز برای اولین بار در غرب آسیا توسط فناوران ایرانی
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم