Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت آماده سازی «نیکان و بچه غول» برای اکران به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : این فیلم هنوز در مرحله انجام جلوه های ویژه کامپیوتری باقی مانده است و اکران آن پس از ۶ سال مشخص نیست.

وی افزود : متاسفانه این تعویق برای آماده شدن «نیکان و بچه غول» جز کمک کردن به عقب افتادن اکرانش خاصیت دیگری ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است «نیکان و بچه غول» تولید سال ۱۳۹۱ به کارگردانی رحمان رضایی ، نویسندگی افسر شایگان و تهیه‌کنندگی رحمان رضایی و حبیب الهیاری است.

بازیگران این فیلم رامبد جوان, ویشکا آسایش, انوشیروان ارجمند, صالح میرزاآقایی, علی خلج, اسدالله یکتا, فرامرز روشنایی, علیرضا خمسه, شقایق فراهانی هستند.

در خلاصه داستان «نیکان و بچه غول» آمده : ‌‌‌‌پسربچه ای به نام نیکان به همراه خانواده خود برای تفریح به دامنه کوه دماوند می روند. اما نیکان به درون گودالی می افتد و با دنیایی اسرارآمیز مواجه شده و در این دنیا با بچه غولی به نام خوخو آشنا می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

اجرای موسیقی نمایش «مجنون آن لیلی»، صدور پروانه ساخت برای پنج فیلمساز و تجلیل ارتش از فیلم «آسمان غرب» از جمله خبر‌های ۲۹ فروردین‌ماه است.

به گزارش ایسنا، موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد از چهارشنبه پنجم اردیبهشت تا چهارم خرداد ۱۴۰۳ هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که عمار تفتی نقش مجنون و زهره فیروزی نقش لیلی را در آن ایفا خواهند کرد.

همچنین راوی بخش‌های مختلف این پروژه موسیقی-نمایش رشید کاکاوند است. ملیکا شهاب نقش نجلا، سپیده موسوی نقش نورا، رز ایزدی نقش محیا، آتنا قرائی نقش سرنوشت، علی تیمورفامیان نقش ابن سلام و سیما نوروزیان نقش دایه را بازی می‌کنند. طراحی فرم حرکت برعهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما...»

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران: تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی، طراح گرافیک و تیزر: محمد صادق زرجویان، موشن‌گرافی: امیرحسین ستوده نسب (کت استودیو)، طراح صحنه: رها علی‌نژاد، کارگردان تیزر و تصویربردار: مهرورزان، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سمانه حبیب‌پور، علی تیمورفامیان، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی، سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور: ملینا فرجی، خوانندگان: هادی فیض‌آبادی، زهره فیروزی، امید نصری، نوازندگان: آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی، حمید اسماعیل‌زاده، همخوان: سیما نوروزیان، امیر نوروزیان.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» می‌توانند به سایت تیوال نشانی https://www.tiwall.com/p/leili.majnon۵ مراجعه کنند.

***

تجلیل ارتش از «آسمان غرب» / آغاز پویش سراسری شهید شیرودی در آستانه سالروز شهادت

مشاور فرماندهی کل ارتش در حاشیه تجلیل از عوامل «آسمان غرب» گفت: این فیلم ارتش را زنده می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد.
این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و…. خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینما‌های سراسر کشور ادامه دارد.

***

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سیدرسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

###

اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد

دویست‌وشصتمین اجرای نمایش «هیدن» به مرحوم آتیلا پسیانی تقدیم شد.

نمایش «هیدن» با نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه، کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان در دور چهارم اجرا در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است.

گروه اجرایی این اثر نمایشی شب گذشته (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) دویست‌وشصتمین اجرای خود را در حضور ستاره پسیانی به پدر مرحوم و فقیدش، آتیلا پسیانی تقدیم کردند.

تماشاگران و مخاطبان حاضر در سالن نیز با شنیدن نام «آتیلا پسیانی» به مدت چند دقیقه این هنرمند فقید را تشویق و یادش را گرامی داشتند. محمدحسین مهدویان، رامبد جوان، امیر جعفری، بهنوش طباطبایی، فریدون جیرانی، خسرو نقیبی، وحید آقاپور، ستاره پسیانی و... برخی از هنرمندان مطرحی بودند که در هفته اخیر به تماشای نمایش «هیدن» نشستند.

این نمایش در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برنده تندیس بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری زن شد.

«هیدن»، همچنین در شاخه‌های نمایشنامه‌نویسی، بهترین بازیگر مرد و طراحی صحنه نیز نامزد دریافت جایزه بود.

نمایش «هیدن» در جشن حافظ که اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، نیز تندیس بهترین کارگردانی و تندیس ویژه هیئت‌داوران را برای بهترین بازیگر زن به دست آورد.

بازیگران این نمایش حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، رستا رضوی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی هستند که در دو ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌روند.

ریحانه رضی و کوروش شاهونه (نویسندگان)، نوید دیوان (طراح صدا و آهنگساز)، ریحانه رضی (مشاور کارگردان و طراح لباس)، علی اکباتانی (مدیرتولید)، کوروش شاهونه (تکنسین آرت مداربسته و طراح صحنه)، علیرضا کرمی (دستیار کارگردان)، مینا پیروزیان (مدیر اجرا)، امیرحسام قربانی، عبد نیک‌سیرت، امیرحسین غفرانی (تیزر)، امیر قالیچی (تبلیغات مجازی) و علی کیهانی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای)، دیگر عوامل اجرایی نمایش «هیدن» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

###

محمد یغمایی با «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید

محمد یغمایی نویسنده و کارگردان تئاتر، نمایش «شورش ذهن» را به زودی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه کنندگی مهدی تیمورزاده از ۱۶ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

«شورش ذهن» یک فانتزی سیاه درباره افسری است که متوجه نقشه فرمانده‌اش برای حمله اتمی به ژاپن می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مایکل افسر ارشد نیرو‌های هوایی است و در جنگ جهانی دوم بعد از آنکه متوجه می‌شود مافوقش قصد عملیات با بمب اتم دارد یعی می‌کند با افشای سند از این فاجعه جلوگیری کند، اما ... این نمایش تولید گروه «اغما» است و آراز دانش به عنوان مدیر پروژه و محمد شاهی پوربه عنوان مدیرهنری این نمایش را همراهی می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان و بازیگردان: سوفیا جمالی، مشاورپروژه: لیلی سعیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، دستیار دوم کارگردان: مرتضف‌ی موسوی، مشاورهنری: حمیدرضا نورزاده، طراح حرکت: سارینا شاد، طراح صحنه و لباس: زهرا آمالی، طراح گریم: سما زارع، دستیار اول گریم: ملیکا دادرسی، طراح نور: فرشاد نصیری، اپراتور نور: نوید کهریزی، موسیقی: امیر تهرانی، مدیر صحنه: سارا ابراهیمی - مریم سعیدا، ساخت موشن: علی اشرفی، کارگردان بصری: سینا خدابخش، طراح گرافیک:سینا افشار، ساخت تیزر: علی بنایی به زودی بازیگران این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟