Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@14:48:54 GMT

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۹۹۱

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در هرمزگان

حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم‌ در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از ۱۵ الی ۲۵ خردادماه در شهرستان‌های استان برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ شامل حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی و اذان در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با اشاره به اینکه رشته معارف نیز هم‌زمان با مسابقات مرحله استانی برگزار و برترین‌ها مشخص می‌شود بیان کرد: مرحله استانی این مسابقات در شهرستان بندرعباس اجرا خواهد شد.
حجت‌الاسلام گرایلی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات شهرستانی ۱۵۰۰ نفر شرکت کردند، گفت: نفرات برتر از شهرستان‌ها به مرحله استانی که از ۱۹ تا ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
وی در پایان گفت: نفرات برتر مسابقات استانی به مرحله کشوری که در مهرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسابقات قرانی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد

کریم محمدی رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: جشنواره بازی‌های بومی‌محلی طرح سی بی آرمبتنی برجامعه ویژه معلولان روستاییان برگزار شد. 

وی افزود: افرادی که در این مرحله شهرستانی امتیاز کسب کنند به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: سازمان بهزیستی برای ارتقای سطح توانمندی معلولان و اعتماد به نفس بالای آنها این جشنواره رو برگزار کرده و تصمیم بر این است که این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود