Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی سفارت روسیه در لندن، در قالب بیانیه‌ای از انگلستان خواست تا زمانی که تحقیقات کامل نشده است از هرگونه اظهارنظر در مورد وقایع دریای عمان و متهم کردن کشوری در این واقعه خودداری کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: روسیه از تمام اعضای جامعه بین‌الملل می‌خواهد تا خویشتنداری خود را حفظ و برای کشف واقعیت بی‌طرفانه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه افزود: روسیه معتقد است که متهم کردن هر کشوری در حادثه دریای عمان تا زمانی که تحقیقات دقیق و به دور از تعصب بین‌المللی پایان نیافته، اقدامی ناپسند و غیرقابل پذیرش است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه عمان لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان یزد بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهرستان یزد قرار گرفت. 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید چمران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، به ۶ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • در حال گفت‌وگو با ایران و اسرائیل برای کاهش تنش هستیم
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد