Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:13:15 GMT

فرانک لمپارد سرمربی چلسی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۰۰۷

فرانک لمپارد سرمربی چلسی خواهد شد

هری ردنپ، مربی سابق انگلیسی و دایی فرانک لمپارد می‌گوید سرمربی فعلی دربی کانتی به زودی رسماً به عنوان سرمربی چلسی منصوب خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بازار شایعات درباره منصوب شدن فرانک لمپارد، بازیکن سابق و اسطوره چلسی به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین ماتوریتزیو ساری، داغ است و با وجود تلاشهای تیم فعلی او دربی کانتی برای حفظ لمپارد، هری ردنپ، مربی سابق انگلیسی که دایی فرانک لمپارد است می‌گوید لمپارد به زودی رسماً سکان هدایت چلسی را به عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ردنپ در گفتگو با رادیو بی بی سی گفت:" اگر چلسی رسماً از فرانک بخواهد که سرمربی این تیم شود جواب منفی دادن برای او خیلی سخت خواهد شد. من معتقدم فرانک سرمربی بعدی چلسی است. شک ندارم این اتفاق خواهد افتاد".

 

دایی فرانک لمپارد در ادامه صحبت‌هایش گفت:" در صورتیکه فرانک به عنوان سرمربی چلسی منصوب شود هیچکس ضرر نمی‌کند. مگر اینکه چلسی در دوران سرمربی‌گری او رتبه‌ای کمتر از ششمی لیگ برتر بدست بیاورد. اگر هم فرانک موفق شود سهمیه چمپیونزلیگ بدست بیاورد می‌شود گفت فصل خوبی را پشت سر گذاشته".

 

هری ردنپ در ادامه گفت:" هیچکس از لمپارد انتظار ندارد چلسی را قهرمان لیگ برتر کند یا در رده دوم جدول قرار بگیرد. به همین خاطر است که می‌گویم او اگر سال آینده بتواند سهمیه چمپیونزلیگ بگیرد فصل موفقی را پشت سر گذاشته است".

 

فرانک لمپارد چلسی دربی کانتی چمپیونشیپ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فرانک لمپارد چلسی دربی کانتی چمپیونشیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لیاندرو تروسار به چلسی (آرسنال 1-0 چلسی)

گل لیاندرو تروسار به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • گل لیاندرو تروسار به چلسی (آرسنال 1-0 چلسی)
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم