Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به لحاظ طبعات اجتماعی دستور توقیف اکران فیلم سینمایی «ما همه باهم هستیم» در سینماهای سراسر استان کرمان صادر شد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری با اشاره به اینکه به لحاظ طبعات اجتماعی دستور توقیف اکران فیلم سینمایی «ما همه باهم هستیم» در سینماهای سراسر استان کرمان صادر شده است اظهار داشت: پس از رصد فضای مجازی توسط معاونت رصد فضای مجازی و معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز کرمان و با توجه به واکنش‌های اجتماعی در بین اهالی مردم استان کرمان در زمینه بازیگری از بازیگران این فیلم که در نقش فروشنده موادمخدر با لهجه مردم شریف استان کرمان ایفای نقش می‌کرد و موجب اعتراضات شدید مردمی ظرف یوم جاری شده دستور توقیف اکران این فیلم در سطح استان کرمان به اقدامات پیشگیرانه صادر و اقدامات مقتضی در خصوص پیگیری موضوع صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری افزود: با عنایت  به نقش پررنگ استان کرمان در امر مبارزه با مواد مخدر که خاکریز مقدم مبارزه با باندهای مواد مخدر وارداتی است باوجود فشار مضاعف قاچاقچیان مواد مخدر که عمدتا غیر بومی استان کرمان هستد این استان به عنوان سنگری در جهت عدم توزیع مواد مخدر در داخل کشور عمل کرده است و شایسته نیست این چنین مورد بی‌مهری قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان افزود: در این رابطه پرونده‌ای من باب حقوق عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل و با افرادی که موجبات جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف مردم شریف استان کرمان را فراهم کردند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جعفر ذوالفقاری، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر اساساً با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این نقیصه برطرف شود.

کد خبر 746897

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین