Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان- برنامه پاکسازی ساحل غربی کارون به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و یادآوری اهمیت حفاظت از رودخانه کارون، برنامه پاکسازی ساحل کارون از آثار به جای مانده از سیلاب اخیر به همت انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان با همراهی اقشار مختلف مردم، هنرمندان، جامعه درختکاران (فعالین و انجمن های محیط زیستی) و مسئولین (مشاور فرهنگی و هنری استاندار، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضای شورای شهر…) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه کارگاه آموزشی کوتاهی نیز همراه با تذکر و یادآوری چند آموزه محیط زیستی به شهروندان شرکت کننده در این پویش برگزار شد. همچنین طومار اصلاح و مناسب سازی معابر جهت معلولین (توانخواهان) به امضای حاضرین رسید. در پایان دستکش و کیسه زباله بین حاضرین توزیع شد و اقدام عملی جمع آوری پسماندهای ساحل غربی کارون محدوده پارک مالیات اهواز انجام شد و به کودکان شرکت کننده در پویش نیز هدایای فرهنگی اهدا شد.

                

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فعالین محیط زیست هفته محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اکبر قائمی گفت : به مناسبت هفته زمین پاک زمینهای اطراف سایت زباله شهرستان نقده توسط شهرداری و همکاری کارشناسان و مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پاکسازی شد.

وی یکی از اهداف این برنامه را ساماندهی کلی سایت زباله شهری با نظارت اداره محیط زیست این شهرستان و کمک به بهبود وضعیت محیط زیست در شهرستان نقده عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری