Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@07:14:04 GMT

وزیر جهاد کشاورزی وارد ایلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۱۰۱

وزیر جهاد کشاورزی وارد ایلام شد

ایلام- استان ایلام امروز میزبان استانداران، روسای مجمع نمایندگان، روسای سازمان‌ جهاد کشاورزی و مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری ۱۱ استان حوزه زاگرس خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین، حجتی صبح امروز در همایش «اقدام مشترک توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری در منطقه زاگرس» سخنرانی خواهد کرد.

بعد از ظهر امروز نیز نشست اقتصاد مقاومتی استان به ریاست حجتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است حجتی وزیر معین در اقتصاد مقاومتی استان ایلام است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان ایلام نشست استانداران وزیر کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به وزیر جهاد کشاورزی درباره تخلف احتمالی در واردات ذرت

اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: مجموعه ای از تخلفات و تبعیض‌ها در زمینه واردات چندین فروند کشتی پاناماکس ذرت، توسط مجموعه ای که هیچگونه سابقه ای در واردات کالای اساسی صورت گرفته است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمد مهدی نهاوندی دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام  و طیور و آبزیان در نامه ای به محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تخلفات و تبعیض های متعدد در زمینه واردات چندین فروند کشتی پاناماکس ذرت به بندر امام خمینی نوشت:اخیرا مجموعه ای که هیچگونه سابقه ای در واردات کالای اساسی به کشور ندارد، مبادرت به واردات چندین فروند کشتی پاناماکس ذرت به بندر امام خمینی نموده و بر اساس اطلاع واصله، حجم زیادی ذرت خریداری شده نیز در راه دارد.

درخواست رفع ناترازی ماهانه واردات نهاده‌های دامی

قطعا با توجه به اینکه این مجموعه، سابقه واردات در این حجم ندارد، لذا به طور طبیعی رعایت ضوابط سقف و سابقه که تمام واردکنندگان ملزم به اجرای آن می باشند، برای آنان در نظر نگرفته شده است و طبعا همانند شرکت آریو تجارت سهیل باید با دستور مقامات بالایی، از رعایت ضوابط سقف و سابقه معاف شده باشند که تبعیض و ظلمی آشکار به دیگر واردکنندگان کالای اساسی است.

حضرتعالی استحضار دارید که در حال حاضر شرکت های وارد کننده کالاهای اساسی ، برای انجام ثبت سفارش با چه مشکلات جدی از نظر رعایت سقف وسابقه مواجه هستند.

از سوی دیگر کالاهای وارداتی مذکور بنابر اطلاع واصله از مسیر عادی ثبت سفارش برای واردات کالا و تایید وزارت جهاد کشاورزی وارد کشور نشده و یا اساسا ثبت سفارش نشده است. اگر ثبت سفارشی وجود نداشته باشد، چگونه کالاها اجازه تخلیه در بندر داشته اند و اگر از مسیر جاری ثبت سفارش نشده باشند، چگونه این فرمان برای آنان صادر شده است که طبعا تاریخ بار نامه ها مقدم بر ثبت سفارش باشد؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • هوشمند سازی ۱۳ گله شتر استان یزد با استفاده از برنامه کاربردی ساربانیار
  • هشدار به وزیر جهاد کشاورزی درباره تخلف احتمالی در واردات ذرت
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • اعلام وصول طرح قوانین نامعتبر در حوزه کشاورزی
  • ۱۲۵ میلیون هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی در قلمرو فرسایش آبی است
  • مدیریت رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • رییس کمیته تغییر اقلیم وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد
  • سرمازدگی محصولات کشاورزی در زنجان