Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ارتش آمریکا تصاویر جدیدی را منتشر کرد و می‌گوید این تصاویر نشان می دهند که نیروهای سپاه پاسداران در حال جدا کردن یک مین عمل نکرده از بدنه یکی از نفتکش‌ها هستند.

سنتکام، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، نیز در بیانیه‌ای در توضیح عکس‌های جدید، گفته است: براساس شواهد در ویدئو و منابع و مهارت‌های لازم برای برداشتن مین عمل نکرده، ایران مسئول حمله (به نفتکش‌ها) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا در حالی این ادعای جدید را مطرح کرده که کمتر کسی ادعای اولیه واشنگتن درباره دست داشتن ایران در این حادثه را قبول کرده است.

در همین حال سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: «مایک پمپئو» وزر خارجه ایالات متحده، امروز سه‌شنبه برای دیدار با مقامات نظامی آمریکایی به شهر تمپا در ایالت فلوریدا، سفر می‌کند.

مورگان اورتگاس اضافه کرده است که وزیر امور خارجه آمریکا با ژنرال کنث مک‌کنزی، فرمانده سنتکام و ژنرال ریچارد کلارک، فرمانده ستاد فرماندهی عملیات ویژه دیدار می‌کند.

قرار است مایک پومپئو در دیدار با مقام های نظامی در خصوص موضوعاتی مختلف از جمله امنیت منطقه‌ای و نگرانی بر سر عملیات جاری گفتگو کند.

کد خبر 4643835 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا پنتاگون نفتکش دریای عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا

جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان