Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون درخصوص مطالبات باشگاه ها و فدراسیون فوتبال از فیفا گفت: پیرو مکاتبات و مذاکرات متعدد با فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا درخصوص مطالبات باشگاه های ایرانی و همچنین فدراسیون فوتبال، متاسفانه تا به امروز با توجه به تحریم های یک طرفه و ظالمانه، امکان دریافت مطالبات از فدراسیون جهانی امکان پذیر نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال ایران چندین مرتبه در رابطه با کلیه باشگاه های ایرانی (استقلال، پرسپولیس و....) مکاتبات لازم را با جیانی اینفانتینو-رئیس فدراسیون جهانی، فاطما سامورا-دبیر کل فیفا و بخش امور مالی و حقوقی فیفا انجام داده و تا به امروز راهکار و مسیری در رابطه با دریافت این پول ارائه نشده است.

سرپرست دبیرکلی اظهار داشت: همچنین در کنگره فیفا در شهر پاریس رئیس فدراسیون فوتبال و بنده مذاکرات حضوری متعددی با ریاست فیفا و دبیرکل و کلیه مسئولین مربوطه انجام دادیم و روند پیگیری ادامه خواهد داشت.

شکوری تاکید کرد: مطالبات فدراسیون فوتبال چندین برابر باشگاه ها است و تمام تلاشمان را می کنیم تا راهکاری در این زمینه پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پول فدراسیون فوتبال فوتبال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز

محمد صادقی در گفت‌وگویی تلویزیونی از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر از هموطنانمان متقاضی ثبت نام و دریافت کارت سوخت هستند.  

وی افزود: سال گذشته بیش از ۳ میلیون و 600 هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت‌های تولید شده بیش از ثبت نام بوده یعنی باید گفت که سال ۱۴۰۲ حدود ۴ میلیون کارت سوخت تولید شده است.

صادقی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار درخواست بابت دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است، اظهار کرد: هم اکنون حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت با توجه به ظرفیت تولید کارت سوخت باید گفت سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت وجود داشت. اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می‌رسد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا