Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نجمه خدمتی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: اگر امکاناتی را که یک ورزشکار المپیکی نیاز دارد برای من فراهم شود، می توانم در المپیک توکیو یک مدال خوشرنگ کسب کنم.

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: با وجود این که مدتی است از مسابقات جام‌جهانی مونیخ به کشور برگشتیم و برخی از ملی‌پوشان در حال استراحت هستند اما چون المپیک دانشجویان را در پیش داریم، من به تمریناتم ادامه می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو تیم تیراندازی در خصوص احتمال رفتن اینانلو و هاشمی از کادر مربگیری تیم ملی تصریح کرد: در این خصوص صحبتی ندارم، البته امیدوارم شرایط طوری پیش برود تا آنها در تیم ملی باقی بمانند، چون از ملی‌پوشان شناخت خوبی دارند و قطعا مربی جدید طول می‌کشد تا با بچه‌ها هماهنگ شود. در مجموع تصمیم گیری در این خصوص به مسئولان فدراسیون بستگی دارد.

خدمتی در ادامه اظهار داشت: تیراندازی رشته‌ای است که نمی‌توان نتیجه آن را از قبل پیش‌بینی کرد و یک دهم امتیاز کمتر از سوی تیراندازان باعث می‌شود تا از رقبا عقب بیفتیم. نتایجی که در مسابقات اخیر کسب کرده‌ام از نظر خودم خوب بوده و این رقابت‌ها بیشتر برایم جنبه تدارکاتی دارند تا برای حضوری موفق در المپیک توکیو کسب تجربه کنم.

وی در مورد اینکه آیا شانسی برای کسب مدال در المپیک دارد یا خیر، گفت: اگر امکاناتی را که یک ورزشکار المپیکی نیاز دارد برای من فراهم کنند، شک نداشته باشید تمام تلاشم را می‌کنم تا در توکیو یک مدال خوشرنگ را برای کشور عزیزم کسب کنم.

خدمتی در مورد مشکلات فشنگ در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: مشکل فشنگ از عهده من خارج است و دست فدراسیون است تا این مشکل را برطرف کند. البته خداراشکر مشکلات نسبت به گذشته کمتر شده و امیدوارم شرایط در آینده بهتر از این هم شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نجمه خدمتی تیراندازی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است

به گزارش "ورزش سه"، فرانك پرتوآذر كه تنها مدال تاريخى بازيهاى آسيايى دوچرخه سوارى ايران را به گردن آويخته است، بعد از مدال برنز چندى قبل خود در رقابتهاى آفريقاى جنوبى حال موفق به كسب مقام قهرمانى و مدال طلاى مسابقه كلاس دو جهانى ماده كراس كانترى المپيك در شهر ايسپايستر منطقه باسك اسپانيا در نزديكى بيلبائو شد.

ماده "كراس كانترى المپيك" نام رسمى يكى از ماده هاى ورزشى دوچرخه سوارى كوهستان است كه در بازيهاى المپيك وجود دارد و به همين دليل اين ماده در رقابتهاى دوچرخه سراى چنين اسمى دارد.

سكوى اول و مدال طلاى اين مسابقه در اتحاديه دوچرخه سوارى جهان uci داراى ٣٠ امتياز در رنكينگ جهانى بود كه به فرانك پرتو آذر كوهستان سوار عنوان دار كشورمان تعلق گرفت.

فرانك پرتو آذر كه دو مدال انفرادى و دو مدال تيمى قهرمانى دوچرخه سوارى كوهستان آسيا را در كنار تنها مدال دوچرخه سوارى تاريخ زنان ايران در بازيهاى آسيايى به گردن آويخته تا قبل از كسب اين امتياز در جايگاه و رنكينگ ١٤٩ جهان و هفتم آسيا قرار داشت كه احتمالا با بررسى امتيازات جديد هفتگى ديگر ورزشكاران جهان مى تواند تا رده ١٣٣ صعود كند.

در حال حاضر بين ركاب زنان كوهستان آسيايى سه دوچرخه سوار قزاقستانى، يك دوچرخه سوار چين تايپه و دو ژاپنى در رنكينگ اتحاديه جهانى دوچرخه سوارى از فرانك پرتو آذر بالاتر قرار دارند كه جايگاه مطلوبى تا قبل از رقابتهاى قهرمانى كوهستان آسيا در دهه دوم ارديبهشت به ميزبانى مالزى محسوب مى‌شود.

فرانك پرتو آذر كه به عنوان لژيونر براى سومين سال سه متوالى عضو باشگاه حرفه‌اى "پامپ فور پیس" سوئيس است هفته آينده در اين كشور مسابقه مهم ديگرى در سطح دو جهانى خواهد داشت تا با آمادگى كامل در قهرمانى آسيا به فكر بهتر كردن رنگ مدالهاى برنزى خود در قاره كهن باشد تا دوباره تاريخ ساز شود.

اين دوچرخه سوار ایرانی اميدوار است با توجه به درخشش در رقابتهاى بين المللى مختلف، اتحاديه جهانى را مجاب كند كه براى حضور در المپيك ٢٠٢٤ پاريس يكى از معدود "وايلد كارت‌هاى" موجود به عنوان سهميه ماده كراس كانترى به كشور ايران اهدا شود.

اهداى وايلد كارت المپيك يا همان مجوزهاى رسمى كه به دعوتنامه مشهور است، رسم رايج و راهكارى براى توسعه ورزش در كشورهايى به حساب مى‌آيد كه قهرمانان بزرگى دارند و اين نفرات در سطح بين المللى درخشيده‌اند اما نتوانسته‌اند سهميه حضور در بازي‌هاى المپيك را به هر دليلى كسب كنند.

كميته ملى المپيك ايران و فدراسيون دوچرخه سوارى بايد با ادامه نامه نگارى با اتحاديه جهانى اين رشته ورزشى در پى درخشش فرانك پرتوآذر در رقابت‌هاى اين چنينى و تلاشهاى مضاعف فردى او در افتخارآفرينى هاى مختلف با حضور در مسابقه‌هاى متعدد شرايطى را فراهم آورد تا در ماده كراس كانترى و رشته كوهستان، وايلد كارت المپيك به دوچرخه سوارى كشورمان اهدا شود.

اتفاقى كه دور از دسترس نيست و با تلاش‌هاى اين دوچرخه سوار در سطح بين المللى به شرط حمايت مديريت ورزش كشور احتمال بالاى براى تحقق آن وجود دارد.

ورزش ايران تاكنون ٢٩ سهميه انفرادى در رشته‌هاى كشتى آزاد، تكواندو، كشتى فرنگى، تيراندازى، شمشيربازى، وزنه‌بردارى، قايقرانى، ژيمناستيك هنرى در ماده پرش خرك و يك سهميه هم بر اساس رنكينگ در دوچرخه‌سوارى جاده در كنار دو سهميه تيمى شمشيربازى اسلحه سابر مردان و قايق دو نفره روئينگ دختران المپيك ٢٠٢٤ پاريس را به خود اختصاص داده است

از بين سهميه هاى به دست آمده ورزش ايران در ٩ رشته ورزشى، شش سهميه انفرادى توسط دختران ورزشكار كشورمان و ٢٣ سهميه انفرادى نيز توسط مردان در كنار دو سهميه تيمى مردان شمشيربازى و زنان قايقرانى تا اينجاى كار موجوديت كاروان ورزش ايران در سى و سومين دوره بازيهاى المپيك تابستانى در ٢٠٢٤ پاريس را تشكيل مى دهد.

✍???? پوريا تابان

دیگر خبرها

  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است