Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:07:28 GMT

خروج گندم از ‌ ‌کشور ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۲۸۳

خروج گندم از ‌ ‌کشور ممنوع شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان بر تقویت ایست بازرسی برای جلوگیری از قاچاق کالا در محورهای جنوب استان تاکید کرد و گفت: خروج گندم از استان و کشور ممنوع شده است. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ابراهیم شهریاری صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان که در سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد اظهار داشت: از قبل از سال هشدارهای لازم بابت خرید گندم و وجود دلالان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 6.5 میلیون تن غلات در استان کرمان تولید می‌شودحواله‌های شکر در کرمان پس از 72 ساعت باطل می‌شود33 درصد اشتغال استان کرمان در بخش کشاورزی است

وی با بیان اینکه افرادی از کشورهای همسایه اقدام به خرید گندم استان می‌کردند که بلافاصله رصد اطلاعاتی در این حوزه انجام شد گفت: در کرمان توانستیم جلوی خروج گندم از استان گرفته شود و در حال حاضر هیچ  گندمی از استان خارج نمی‌شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با اشاره به اینکه محل‌های دپوی گندم‌ها شناسایی می‌شود و اجازه خروج گندم از استان و کشور داده نمی‌شود افزود: آسیب‌های آینده خروج گندم از کشور اعلام شده که می‌تواند به کشور ضربه زیادی بزند.

وی با بیان اینکه گندم از کالاهای استراتژیک است و باید با دلالان برخورد قاطع شود گفت: شرکت غله در حال خرید گندم است و باید از این طریق خرید گندم انجام شود.

شهریاری با اشاره به ضرورت جلوگیری از قاچاق گندم در استان بیان کرد: محورهای جنوب استان نیازمند تقویت ایست بازرسی برای جلوگیری از قاچاق کالا و به‌ویژه قاچاق گندم است.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، وهاب میزانی با بیان اینکه هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است، اظهار کرد: تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن و مشاوران املاک در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضائی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

کد خبر 6084096

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است
  • لزوم جلوگیری از خروج گندم تولیدی از سطح استان