Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی میلانی در خصوص پارک خودروهای حمل زباله در مجاورت مراکز آموزشی و ایجاد بوی نامطبوع به شهردار تهران تذکر داد و گفت: شهرداری یک ماه فرصت دارد تا محل جدید پارک خودروهای حمل زباله را جانمایی و گزارش آن را به شورا ارایه کند.

 

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «سید آرش حسینی میلانی» در صد و چهل و نهمین جلسه شورا با اشاره به روز جهانی بیابان زدایی گفت: ابلاغ قانون حفاظت از خاک کشور دستاورد مهمی در عرصه زیست محیطی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر حفظ کیفیت خاک و جلوگیری از فرسایش خاک در حوزه حریم و حوزه شهری تهران گفت: امیدواریم حفاظت از خاک و جلوگیری از فرسایش خاک مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی در ادامه در خصوص پارک خودروهای حمل زباله در مجاورت مراکز آموزشی تذکر داد و گفت: استقرار محل اسکان کارگران خدمات شهری در مجاورت دبیرستان البرز و سه مدرسه دیگر باعث شده تا خیابان های اطراف آنها به محل پارک خودروهای حمل زباله تبدیل شود.

 

سخنگوی کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورا تصریح کرد: پارک خودروهای زباله باعث ایجاد بوی نامطبوع و ناراحتی دانش آموزان و ساکنان این محدوده ها شده است.

 

حسینی میلانی در خصوص جانمایی جدید پارک خودروهای حمل زباله تذکر داد و گفت: شهرداری تهران باید در مدت یک ماه گزارشی از آخرین وضعیت مراکز اسکان کارگران خدمات شهری و محل پارک خودروهای حمل زباله در سطح تهران ارایه کند.

 

وی افزود: شهرداری باید نقشه مراکز آموزشی و بهداشتی در حریم هزار متری اسکان کارگری و پارکینگ های خدمات شهری را تهیه و به شورا ارایه کنند.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز مجلس دهه کرامت ایلام کانون های مساجد بیرجند اردبیل شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت مسجد اوقات فراغت میلانی سازمان محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود محمدی بعدازظهر سه شنبه در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص رعایت مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و حفاظت و صیانت از شأن و کیان شورا تذکر داد و گفت: بر اساس اختیارات قانونی در جایگاه رئیس شورا و به نمایندگی از اعضا به شهردار کرج تذکر می‌دهم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار کرج خاطرنشان کرد: شما به عنوان شهردار منتخب همین شورا، گاهاً خود را ملزم به رعایت مصوبات شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان شهری نمی‌دانید و چندین مرتبه نیز در مصاحبه‌ها و اقدامات، خارج از ضوابط و قوانین جاری وعده داده یا عمل کرده‌اید.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج و تعیین اولویت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر افزود: مصوباتی در جهت افزایش سطح خدمات رسانی در کلانشهر کرج تصویب شده که بسیاری از آنها روی زمین مانده است که البته هر یک به قدر کفایت زمان و انرژی می‌طلبد تا به نتیجه برسد لذا نباید فرصت سوزی شود.

محمدی با تاکید بر اینکه شهردار کرج انرژی خود را صرف اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر کند، بیان کرد: امیدواریم در ادامه مدیریت شهردار کلانشهر کرج شاهد رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باشیم.

کد خبر 6086893

دیگر خبرها

  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد