Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان از مشخص شدن تکلیف نامزدهای ریاست دو فدراسیون کشتی و وزنه‌برداری تا پایان هفته جاری خبر داد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین اسبقیان درباره شرایط فدراسیون‌های مدال‌آور از جمله کشتی و وزنه‌برداری که با سرپرست اداره می‌شوند، اظهار داشت: برای وزنه‌برداری و کشتی با حکم وزیر ورزش، سرپرست منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال باید ارگان‌های مربوطه جواب استعلام‌ها را بدهند. من روز گذشته پیگیری کردم و به من گفتند که تا آخر هفته قطعاً جواب استعلام‌های دو فدراسیون وزنه‌برداری و کشتی اعلام می‌شود و بلافاصله هم تاریخ انتخابات مشخص خواهد شد.

وی افزود: بنی‌تمیم بعد از آنکه در انتخابات ثبت‌نام کرد، تعدادی از نامزدها اعلام نظر کردند و برای رعایت بی‌طرفی، ما تصمیم جدیدی گرفتیم. به هر حال دغدغه‌ای که جامعه ورزش دارد، وزارت ورزش هم دارد تا هر چه سریعتر تکلیف این فدراسیون‌های مهم و المپیکی مشخص شود. شخص سلطانی‌فر هم تاکید جدی بر روی این مسئله دارد. در واقع استعلام‌ها که بیاید، برای هفته آینده تاریخ مجامع این دو فدراسیون‌ها اعلام می‌شود.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، درخصوص شرایط فدراسیون والیبال که هنوز ثبت‌نامش هم انجام نشده است، گفت: ما الان درگیر لیگ ملت‌های والیبال هستیم. تاکنون نتایج ارزشمندی کسب شده و این هفته هم در اردبیل میزبان هستیم. قطعاً بعد از پایان لیگ ملت‌های والیبال کار ثبت‌نام انجام می‌شود. قبل از برگزاری لیگ هم گفته بودم به لحاظ اینکه برای فدراسیون حاشیه ایجاد نشود، ثبت‌نام بعد از لیگ ملت‌ها است.

اسبقیان عنوان کرد: 6 ماه دوره سرپرستی افشین داوری چند روز است که تمام شده است و به لحاظ دوری از حاشیه و درگیری فدراسیون با برگزاری لیگ ملت‌ها، این تصمیم گرفته شد. می‌دانم دغدغه همه این است که ورزش کشور نتیجه خوبی بگیرد. به همین منظور بلافاصله پس از پایان لیگ ملت‌های والیبال شرایط را اعلام می‌کنیم.

از برگزاری انتخابات مهم سیاسی در ایران تا ناتوانی در برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29,31,33/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • شروین اسبقیان: وزارت ورزش هم حمایت می کند، هم نظارت! / فیلم
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران