Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد محمدی فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره رویکرد‌های پیش روی ستاد مرکزی اربعین حسینی برای اربعین سال ۹۸ گفت: رفع مشکلات سال گذشته در دستور کار است تا بتوانیم این موراد اشکال را مرتفع کنیم و موضوع دیگری که دنبال می‌کنیم این است که در سال ۹۸ تلاش می‌شود که وجهه‌ی مردمی بودن مشارکت‌های مردمی را توسعه دهیم و سومین مورد اولویت بحث‌های فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره اولویت‌های فرهنگی پیش روی ستاد اربعین برای سال ۹۸ گفت: دو رویکرد اساسی دارد که یکی از آن‌ها این است که فضای معنوی عراق را به نوعی تکمیل کنیم و در راستای این حرکتی اصیل اربعین حرکت کنیم و در حقیقت پیام اربعین را به نحو مناسبی هم به داخل کشور و هم به خارج از کشور برسانیم.

برخی دلالان همچنان هزینه صدور ویزا از زوار عتبات عالیات می‌گیرند

دلال بازی صرفا به دلیل ناآگاهی مردم است

وی در ادامه در پاسخ به اینکه برخی دلالان همچنان هزینه صدور ویزا از زوار عتبات عالیات می‌گیرند گفت: متاسفانه برخی از دلالان هنوز برای صدور ویزا از مردم پول می‌گیرند که علت آن عدم آگاهی مردم است و مردم باید در این زمینه محتاطانه‌تر عمل کنند. دلال بازی صرفا به دلیل ناآگاهی مردم است.

محمدی فر در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به رایگان شدن هزینه صدور ویزا حجم زوار افزایش پیدا خواهد آیا محدودیتی در صدور ویزا در زمان اربعین خواهیم داشت گفت: محدودیت در زمینه صدور ویزا نداریم.

وی در ادامه درباره مکان‌های صدور ویزا در سال جدید گفت: امسال علاوه بر کنسولگری‌ها، دفاتر سازمان حج و زیارت، دفاتر پلیس ۱۰+ هم این امکان را فراهم کرده اند که کسانی که برای گرفتن گذرنامه مراجعه می‌کنند از همانجا ویزا هم بگیرد.

گفتنی است؛ در سال های قبل در روزهای آخر اعزام ها به عتبات برای حضور در مراسم اربعین امکان صدور همزمان ویزا و گذرنامه در دفاتر پلیس فراهم می شد که امسال از همان ابتدای اعزام ها این امکان برای زائران فراهم شده است.

امسال علاوه بر کنسولگری‌ها، دفاتر سازمان حج و زیارت، دفاتر پلیس ۱۰+ هم این امکان را فراهم کرده اند که کسانی که برای گرفتن گذرنامه مراجعه می‌کنند از همانجا ویزا هم بگیرد

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی احمد محمدی فر دلال بازی صرفا به دلیل ناآگاهی مردم است هزینه صدور ویزا صدور همزمان گذرنامه و ویزای اربعین رایگان شدن هزینه صدور ویزا دفاتر پلیس + ۱۰

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی هزینه صدور ویزا دفاتر پلیس ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرم امام علی (ع) سیاه پوش شد + تصاویر

همزمان با شب‌های قدر و ایام عزای شهادت امام علی علیه السلام، حرم مطهر ایشان در نجف اشرف سیاه پوش شد تا آماده برگزاری مراسمات عزاداری شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر و در آستانه روز ضربت خوردن امام علی علیه السلام، حرم امام متقیان، امیرالمؤمنین علیه السلام سیاه پوش شد تا آماده برگزاری مراسمات عزای ایشان شود.

پرچم سیاه منقش به نام امام علی علیه السلام و سخن مشهور «فزت و رب الکعبه» در سراسر این حرم مطهر نصب شد تا عزاداران اهل بیت، به اقامه عزا برای نخستین امام شیعیان در لیالی قدر بپردازند.

برنامه‌های شب قدر تلویزیون + جزئیات

در زیر تصاویری از سیاه‌پوش شدن نجف اشرف و حرم امام علی علیه السلام را می‌بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرم امام علی (ع) سیاه پوش شد + تصاویر
  • فیلم/ توصیه رئیس پلیس فتای تهران به مردم
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • پلیس : مردم هنگام خرید خودشان رمز کارت را وارد کنند
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • اعتراف نظامی صهیونیست به بمب گذاری دفاتر آنروا
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • صدور هشدار زرد هواشناسی