Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:59:26 GMT

بازگشت قوچان‌نژاد به قبرس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۴۵۰

بازگشت قوچان‌نژاد به قبرس

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی در دوران آماده‌سازی پیش‌فصل تیم آپوئل قبرس شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از Philenews قبرس، رضا قوچان‌نژاد که هم‌اکنون برای گذراندن تعطیلات پایان فصل در هلند به سر می‌برد به تمرین‌های گروهی پیش‌فصل تیم آپوئل با توجه به قراردادی که تا سال ۲۰۲۰ میلادی دارد فراخوانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه قبرسی در ادامه این خبر آورده است: البته آپوئل آماده پذیرش هر پیشنهادی برای خرید قوچان‌نژاد است که در ۶ ماه اخیر به صورت قرضی برای اف سی سیدنی بازی کرده است. با این وجود مهاجم ایرانی باید در دوران آماده‌سازی پیش‌فصل آپوئل شرکت کند و این تیم با توجه به به شرایط خود برای آینده بازیکن مشخصی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری آپوئل رضا قوچان نژاد فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی

فرماندار خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خبر سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی که طی روز گذشته در شبکه های اجتماعی انتشار یافته صحت نداشته و مشکل خاصی در این مرز وجود ندارد.

کریم علی نژاد با اشاره به اقدام نیرو‌های خدمات رسان در مرز برای تعمیر لاستیک‌هایی که باد آنها خالی شده بود، اضافه کرد: افرادی از روی بی اطلاعی یا غرض ورزانه اقدام به پخش خبر کذب سرقت لاستیک‌ها در مرز کردند که شهروندان و مسافران نباید به این گونه اخبار توجه کنند چرا که این نوع اخبار جو بی اعتمادی را افزایش می‌دهد.

فرماندار خوی اظهار کرد: طی مدت عید نوروز و پیش از آن، همه امکانات و نیرو‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مسافران در این شهرستان به ویژه مرز رازی بسیج شده است.

علی نژاد با بیان اینکه ده‌ها هزار نفر طی مدت طرح نوروزی از مرز رازی تردد داشته اند و کمترین مشکلی در این خصوص وجود نداشته است، ادامه داد: خودرو‌های پارک شده در پارکینگ نیز در امنیت نگه داری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • ایجاد درآمد پایدار با محصولات کم آب طلب، پربازده و اقتصادی
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز