Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@08:18:20 GMT

قتل دو زن در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۶۳۵

فرمانده انتظامی آبادان با تائید قتل ۲ زن جوان در روستای تنگه یک این شهرستان گفت: قاتل توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آبادان سرهنگ سیدمحسن تقی زاده سه شنبه اظهار د اشت: این جنایت دوشنبه شب در خانه ای در روستای تنگه یک بخش مرکزی آبادان رخ داد و در پی آن ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عامل این جنایت را جوانی ۳۹ ساله معرفی کرد و گفت: قاتل در حالی که چاقویی در دست داشت هنگام خروج از خانه محل جنایت توسط ماموران انتظامی دستگیر شده است.

سرهنگ تقی زاده گفت: در این جنایت دختری ۱۶ ساله با روسری خفه شده و زنی ۲۷ ساله با ضرب چاقو به ناحیه گردن به قتل رسید.

وی اظهار داشت: ۲ بانوی به قتل رسیده در این جنایت، دختران برادران قاتل بودند ضمن اینکه قاتل قبل از ارتکاب جنایت خانواده خود را در اتاق منزلش حبس کرده بود که پلیس آنها را آزاد کرد.

جنازه هر۲ مقتول به سردخانه منتقل شده و قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس جنایی شد.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: قاتل در بازجویی انگیزه خود از این جنایت را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

۲ بانوی به قتل رسیده در این جنایت در خانه عموی قاتل خود و با خانواده وی زندگی می کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبادان قتل قتل دو زن قتل با چاقو جنایت خانوادگی برانکو ایوانکوویچ مسعود سلیمانی بندر شهید رجایی بیژن زنگنه بلندی های جولان سازمان انرژی اتمی شیرمحمدعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در قشم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی اکبر جاویدان امروز (دوم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران گفت :در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای جزیره قشم، و متواری شدن قاتل ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله ، به مقصد یکی از استان های همجوار متواری شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضایی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد