Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@22:47:35 GMT

بررسی مشکلات اخذ مجوز کسب و کار‌های کوچک

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۶۷۷

بررسی مشکلات اخذ مجوز کسب و کار‌های کوچک

امشب برنامه «پایش» با موضوع مشکلات اخذ مجوز کسب و کار‌های کوچک، به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امشب برنامه «پایش» با موضوع مشکلات اخذ مجوز کسب و کار‌های کوچک، از ساعت ۱۹:۴۵ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
کارشناس این بخش از برنامه خانم اسکندری خواهد بود تا به تفصیل شرح دهد چگونه سنگ‌اندازی‌ها در اخذ مجوز، کسب و کار‌های کوچک را با مشکل مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های دانش بنیان نمونه مهم از کسب و کار‌های کوچک هستند که نه تنها به ایجاد شغل‌های جدید می‌انجامد بلکه پیشران در فناوری‌های پیشرفته هستند که می‌توانند گره گشای صنایع بزرگ باشند.
در بخش دیگر، سه جوان موفق مهمان برنامه «پایش» خواهند بود. جوانانی که با سرمایه کم، اما همتی بلند نه تنها توانسته‌اند کسب وکاری برای خود راه‌اندازی کنند بلکه با توسعه فعالیت‌های خود زمینه اشتغال دیگر جوانان کشور را نیز فراهم کرده‌اند. به احتمال زیاد این بخش از برنامه از جذابیت بالایی برخوردار باشد چرا که باید دید این جوانان چگونه توانسته‌اند با سرمایه‌ای اندک کسب و کاری پر سود برای خود دست و پا کنند.
«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب ساعت ۱۹:۴۵ با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش خواهد شد.
برنامه «پایش» هر هفته یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۹:۴۵ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه پایش شرکت های دانش بنیان شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست