Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل به اقدام نتانیاهو در نامگذاری یکی از شهرک‌های بلندی‌های اشغالی جولان به نام «دونالد ترامپ» رئیس رژیم آمریکا  واکنش نشان داد.

گروه سیاسی خبرگزرای میزان؛ «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به اقدام نتانیاهو در نامگذاری یکی از شهرک‌های بلندی‌های اشغالی جولان به نام «دونالد ترامپ» رئیس رژیم آمریکا  واکنش نشان داد و نوشت:

شهرک جدید التاسیس صهیونیستی موسوم به ترامپ در بلندی‌های اشغالی جولان، به همت مقاومت فلسطین، به قبرستان نتانیاهو تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولان آخر خط نتانیاهوست.

سوء استفاده نتانیاهو از نام ترامپ برای خروج از بن بست سیاسی؛ معامله‎ای که شکست خورد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس ایران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دفتر خود در قدس اشغالی با «دیوید کامرون» و «آنالنا بربوک» وزرای خارجه انگلیس و آلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نتانیاهو در این ملاقات از حمایت‌های برلین و لندن از رژیم صهیونیستی در برابر حمله بی‌سابقه موشکی و پهپادی ایران به مواضع رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزیر خارجه آلمان که برای دیدار با نتانیاهو به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، اظهار کرد در این دیدار به نخست‌وزیر اسرائیل تصریح کرده است که غرب آسیا نباید به وضعیتی وارد شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد.

بربوک پیش از خروج از سرزمین‌های اشغالی برای شرکت در نشست گروه هفت (جی۷) با هدف تحریم ایران، گفت: «اکنون همه باید محتاطانه و مسئولانه رفتار کنند.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد. این حمله در پاسخ به حمله پیش‌دستانه این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه انجام شد؛ حمله‌ای که شهادت هفت مستشار نظامی ایران را به دنبال داشت.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، این هفتمین سفر وزیر خارجه آلمان به اراضی اشغالی بود؛ سفری که گفته می‌شود با هدف کاهش تنش‌های منطقه صورت گرفته است.

بربوک با تاکید بر لزوم پیشگیری از تشدید تنش‌ها گفت: «این به نفع هیچ‌کس نیست. نه امنیت اسرائیل و اسرایی که در دست حماس دارد، نه مردم رنج‌دیده در غزه.»

۳۱۰۳۱۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896434

دیگر خبرها

  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند
  • ایران در حال تبدیل به یک صادرکننده عمده تسلیحاتی در جهان است | اسرائیل با پاسخ پیچیده و تسلیحات پیشرفته ایران روبرو بود
  • ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی»
  • رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد