Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در جلسه امروز شورای شهر درباره بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور به شهردار تهران تذکر داد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد علیخانی در جریان برگزاری جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری درباره بازگشایی پیاده‌راه 17 شهریور اظهار کرد: پیرو تذکر مورخ 96/12/15 اینجانب در خصوص  بازگشایی خیابان 17 شهریور و انجام اصلاحات و تامین رضایت شهروندان و پیگیری‌های انجام شده در این خصوص به شماره‌های 160/33703 مورخ 96/12/16 و 160/304 مورخ 97/2/15 و 160/7809 مورخ 97/3/27 و مکاتبات انجام گرفته به شماره‌های 160/5797 مورخ 98/3/8 و 160/6591 مورخ 98/3/19 و پیگیری‌های ائمه محترم جماعات محل و نظر به شکایات متعدد  بسیاری از سکنه و کسبه و تجمعات اعتراض آمیز در مقابل ساختمان شورا و شهرداری و با وجود مصوبه‌ای در این خصوص به شماره 160/2169/33669 مورخ 94/12/12 موضوع همچنین بلاتکلیلف مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ پیگیری‌های مجدانه شاکیان، تشکیل جلسات مکرر در دفتر رئیس شورای شهر (در تاریخ 97/10/3) و کمیسیون عمران و حمل و نقل (97/3/20) و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و بازدیدهای اعضای شورا و تلاشهایشان در راستای بازگشایی این محور موثر واقع نشده و راه به جایی نبرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به توضیحات فوق تذکر داده می‌شود اجرای تصمیمات و مصوبات شورا از جمله موارد ذیل در اسرع وقت انجام پذیرد:

1- شهرداری منطقه 12، خیابان مازندران را به سمت خیابان 17 شهریور برای تردد خودروهای شخصی بازگشایی کند.

2- تردد تاکسی و اتوبوس در مسیر جنوب به شمال خیابان 17 شهریور حد فاصله خیابان صفا تا میدان امام حسین برقرار شود.

3- بازگشایی کاربری فرهنگی (سینما) واقع در ضلع شمالی میدان امام حسین (ع) که از مطالبات ساکنین محل است در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی را اعلام کرد.

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزییات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی گفت: نرخ بلیت تک سفر که فعلا ۳۳۰۰ تومان است، برای سال ۱۴۰۳ حداکثر مبلغ ۴۳۰۰ تومان خواهد شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ را در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش پیش بینی کرده‌ایم و به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش اعمال شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد خواهند داشت، گفت: در مورد اتوبوس‌های ارائه خدمات دربستی نیز ۴۰ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

تشکری هاشمی درباره افزایش نرخ تاکسیرانی نیز گفت: حداکثر رشد ۴۵ درصد برای نرخ کرایه تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است، البته ضریب شیب معابر بطور متوسط ۱۵ درصد خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: افزایش نرخ‌ها از شنبه اول اردیبهشت ماه سال‌جاری لازم الاجراست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • خداحافظی با یک ترمینال نوستالژی در تهران / بازگشایی معابر سه راه تهرانپارس
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود