Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@22:06:01 GMT

شناسایی و قطع 75 فقره انشعاب آب غیر مجاز در شهر رشت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۱۵۶

شناسایی و قطع 75 فقره انشعاب آب غیر مجاز در شهر رشت

مدیر امور آبفای رشت از شناسایی تعداد 75 فقره انشعاب غیرمجاز آب و قطع این انشعابات خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرزین فرخی مدیر امور آبفای شهرستان رشت با اشاره به شناسایی 75 فقره انشعاب آب غیر مجاز و قطع آن اظهار داشت: با توجه به اهمیت برخورد قانونی با استفاده کنندگان غیر مجاز آب شهری، در راستای صیانت از حقوق شهروندی این موضوع مجدانه پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اکیپ بازرسی امور آبفای شهرستان رشت در گشت روزانه و بازدید میدانی 46 مورد انشعاب را شناسایی کردند که با نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع آب شهر موجب افت فشار آب در انشعابات مجاور شدند.

مدیر امور آبفای رشت شناسایی 2 مورد انشعاب فاضلاب غیرمجاز و همچنین 107 مورد تغییر کاربری را از جمله مواردی عنوان نمود که توسط اکیپ بازرسی کشف و مورد پیگیری قرار گرفت.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تغییر کاربری حقوق فرزین آب رشت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدی رحماندوست اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بالغ بر ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان توسط تیم‌های کشیک نوروزی شناسایی شده است.
وی افزود: شناسایی تغییرکاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی مربوط به شهرستان‌های قزوین، آبیک، البرز، تاکستان، بویین زهرا و آوج است.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: به متخلفان اخطار توقف عملیات و جلوگیری از ادامه کار داده شد.

دیگر خبرها

  • بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در کردستان
  • ساخت و سازهای غیرمجاز تضییع حقوق عامه شهروندان است
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • شناسایی و توقف ۴ مورد تغییر کابری غیر مجاز در اراضی الیگودرز
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان
  • برخورد با ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی