Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری، گفت: بابت پیگیری‌های رئیس مجلس درباره مسائل روز مانند معیشت و حقوق تشکر می‌کنیم اما موضوع مهم دیگری مانند فضای کسب و کار هم باید در کنار آن پیگیری شود.

وی افزود: بند ۲ اصل ۳ درباره پی ریزی اقتصاد صحیح، اصل ۲۸ درباره شغل و فصل ۵ اصل ۴۳ قانون اساسی بر شکستن انحصار تاکید دارد اما در حالی که قانون بهبود فضای کسب و کار را تصویب کرده‌ایم، وزرای اقتصادی دولت که موظف به اجرای این قانون هستند در این مورد اقدامی انجام نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه وزرای اقتصادی دولت باید موانع بهبود فضای کسب و کار را شناسایی و رفع کنند، اظهار داشت: متأسفانه تاکنون در این راستا اقدامی انجام نشده است.

حاجی دلیگانی گفت: انحصار موجود در فارغ التحصیلان رشته حقوق و یا آموزش پزشکی تخصصی که حتی هیچ هزینه‌ای برای کشور ندارد اما کاری تاکنون صورت نگرفته است.

وی خطاب به لاریجانی گفت: بنده پیشنهاد می‌کنم در جلساتی که صبح‌ها با دولت برگزار می‌کنید درباره شکستن انحصار بر کسب و کار گفتگو شود تا رونق تولید ایجاد شود زیرا به معنای ایجاد شغل درست برای مردم است.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی، گفت: موضوع مهمی را اشاره کردید. حتماً زمانی را برای برگزاری یک جلسه در این مورد در هیئت رئیسه پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مأموریت داد متن منقهی در این مورد تهیه و به صحن علنی مجلس ارائه کند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمنِ قدردانی مجدد از مردمِ قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرایِ "طرحِ نور"؛ گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.

در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثرِ بانوانِ این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزارِ هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت. بر این اساس اجرایِ طرحِ نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولین اجرایی کشور و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌هایِ رسانه‌ای توسط جریان سازیِ معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنشِ اشتباه احتمالی مأموران نیز برخورد خواهد شد. فضایِ فعلی و راهبردِ فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توأم با دقت و حساسیت خواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مأمورین وظیفه شناس پلیس که با سعه‌صدر و خویشتنداریِ توأم با اقتدار، در اجرای این مأموریت مهم تلاش می‌کنند، قدردان شما ملتِ فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

کد خبر 6082774

دیگر خبرها

  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • دو رویکرد برای مقابله با چالش قیمت و شکستن انحصار زمین چیست؟
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • ادعای عجیب «جلیل محبی» درباره گشت ارشاد
  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی