Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با بررسی‌های انجام شده ۲۱۴ عنوان شغلی سخت و زیان‌آور در استان اردبیا شناسایی شد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بختیار پاکمزد صبح امروز در سیزدهمین جلسه بدوی مشاغل سخت و زیان‌آور در اردبیل اظهار داشت: با بررسی‌های لازم تعداد 60 فقره پرونده شامل 225 کارگاه مورد رسیدگی قرار گرفت که تعداد 214 عنوان شغلی سخت و زیان‌آور تشخیص داده شد و تعداد 36 مورد مردود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کارگران و کارفرمایانی که نسبت به آرای صادره کمیته بدوی اعتراضی داشته باشند می‌توانند درخواست تجدید نظرخواهی خود را ظرف 15 روز بعد از دریافت ابلاغ رای بدوی به مراکز کاریابی در مرکز استان و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها ارائه کنند تا پس از بررسی توسط کارشناسان  به کمیته تجدید نظر استان ارائه شود.

توانمندسازی مهمترین نیاز کودکان کار در اردبیل استطرح ضربتی نظارت بر توزیع شکر برای جلوگیری از احتکار در اردبیل اجرا شدخدمات درمانی مهمترین نیاز کودکان کار در اردبیل استجشنواره فرهنگی ورزشی کودکان کار در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: به استناد آئین نامه و دستورالعمل‌های اجرایی مشاغل سخت و زیان‌آور، کمیته تجدید نظر تشخیص و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور در این اداره کل اقدام به احصای مشاغل سخت و زیان‌آور می‌کند.

پاکمزد با تاکید بر تلاش نهادهای مربوطه در ایجاد وحدت رویه در زمینه اجرای آئین نامه مشاغل سخت و زیان‌آور در استان بیان کرد: وحدت رویه در روند اجرای این آئین نامه سبب ایجاد رضایتمندی کارگران، تسریع و تسهیل در امور رسیدگی به پرونده‌ها و از همه مهم‌تر جلوگیری از اتلاف منابع و زمان بررسی پرونده‌های ارجاعی به کمیته‌های بدوی و تجدید نظر تشخیص و تطبیق مشاغل سخت و زیان‌آور استان می‌شود.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: در بحث اجرای قوانین و آئین‌نامه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور باید همه بخش‌ها وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی با اشاره به مفاد آئین نامه شورای عالی حفاظت فنی افزود: آئین نامه مشاغل سخت و زیان آور تنها مربوط به موضوع بازنشستگی نبوده بلکه جنبه‌های گوناگون دیگری نیز دارد که از جمله آنها استانداردسازی کارگاه‌ها و سالم‌سازی محیط کار از آلاینده‌های مضر و خطرناک توسط کارفرمایان با همکاری بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادهای همکار عضو شورای عالی حفاظت فنی است.

انتهای پیام/ ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نمایشگاه یادگارهای آئین محوطه‌های باستانی اردبیل (دوره پیش از تاریخ و تاریخی)، امروز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی گشایش یافت.
طبق اعلام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل این نمایشگاه از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.
آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی یکی از مکان‌های تاریخی و باستانی شهر اردبیل در شمال باختری ایران و از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است، در این محوطه علاوه بر مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مقبره‌های شاه اسماعیل اول (نخستین پادشاه صفویه) و همسر شاه اسماعیل (مادر شاه‌طهماسب) و نیز برخی از مشایخ و صاحب‌منصبان دوران صفوی و نیز کشته‌شدگان جنگ چالدران، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسید؟
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسیده است؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید
  • میانگین سن بازنشستگی در ایران به کمتر از ۴۰ سال رسید! | افزایش تقاضاهای کذب برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور