Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@02:30:03 GMT

فعالیت همه‌روزه اتوبوس‌های تبریزگردی در تابستان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۲۲۵

فعالیت همه‌روزه اتوبوس‌های تبریزگردی در تابستان

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از فعالیت اتوبوس‌های تبریزگردی در تابستان ۹۸ برای ارائه خدمت به مسافران و شهروندان به صورت مستمر و همه‌روزه خبر داد.

به گزارش ایمنا، بهنام اصلی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو دستور شهردار تبریز، اتوبوس‌های تبریزگردی با همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در تابستان ۹۸ در چهار مسیر ویژه گردشگری فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این چهار مسیر شامل بافت تاریخی، تله‌کابین عینالی، ائل گلی و مراکز خرید است که از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ توسط اتوبوس‌های تبریزگردی برای شهروندان و مسافران سرویس‌دهی می‌شود.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تصریح کرد: ایستگاه مرکزی اتوبوس‌های تبریزگردی در چهارراه شهید بهشتی (منصور) واقع است که دسترسی به هر چهار خط ویژه گردشگری از ایستگاه مذکور ممکن است.

اصلی‌زاده تصریح کرد: اتوبوس‌های تبریزگردی به صورت چرخشی در مسیرهای اعلامی تردد می‌کنند و همه آن‌ها مجهز به سامانه هوشمند اعلام موقعیت مکانی هستند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتوبوس گردشگری تبریز شهرداري تبريز گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون عمرانی فرماندار سرخس گفت: فعالیت قطار محلی سرخس -مشهد با روزانه ۲ رام قطار رفت و ۲ رام قطار برگشت در ماه‌های اردیبهشت و خرداد فصل بهار امسال بر طبق برنامه اعلامی شرکت قطار‌های حومه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

سید محمد رفیعی افزود: مطابق برنامه جدید شرکت راه آهن روزانه ۲ رام قطار از مشهد به سرخس و ۲ رام قطار از سرخس به مشهد در برنامه جدید اعلامی راه آهن در روز‌های یکم و دوم اردیبهشت انجام شد.

وی بیان کرد: پیش از این و در برخی روز‌ها در فروردین برخی رام‌های قطار حذف می‌شد که  علت آن نیز کمبود لوکوموتیو یا همان دیزل قطار عنوان شده است که همین مساله مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می‌کرد.

دیگر خبرها

  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز