Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:53:05 GMT

داستان آب سوژه یک انیمیشن شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۳۵۹

داستان آب سوژه یک انیمیشن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پس از طراحی کاراکترها و استوری‌بورد و ساخت دکور «همیشه گمشده‌ای هست»، فیلمبرداری این انیمیشن کوتاه آغاز شد.

در خلاصه داستان این انیمیشن ۸ دقیقه‌ای آمده است: «آب نیاز حیاتی ساکنین صخره است و تنها منبع آب در تسخیر مرد لجنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کشته شدن سنجاقک به دست مرد لجنی که تنها واسطه بین مرد درختی با آب و حیات است، مرد درختی از خود بی‌خود می‌شود و خود را به مخاطره می‌اندازد. او مرد لجنی را از بین می‌برد تا راه آب باز شده و آب دوباره در جوی و روی صخره جریان پیدا کند»

عوامل تولید انیمیشن «همیشه گمشده‌ای هست» عبارتند از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: مسعود صفری، انیماتورها: مسعود صفری، هدی اثنی‌عشری، علی رفیع‌زاده، کانسپت: سیدمحمود جلالیه، مسعود صفری، استوری‌بورد: سیدمحمود جلالیه، ساخت دکور و عروسک: مسعود صفری، علی رفیع‌زاده، دستیار کارگردان: شیرین حسن‌پور، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

کد خبر 4643794 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور

 صفری تعداد مسافران جابجا شده راه‌آهن شمال‌غرب کشور را ۷۴۶ هزار و ۵۴۷ نفر در سال قبل و ۶۵۰ هزار و ۸۶۰ نفر در سال ۱۴۰۱ ذکر کرد که بر این اساس تعداد مسافر جابجا شده در محدوده این اداره کل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد رشد داشت.

 وی افزود: میزان نفر کیلومتر در سال قبل ۳۴۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و در سال قبل از آن ۲۸۶ میلیون و ۶۰۱ هزار بود که مقایسه‌ها حاکی از رشد ۲۰ درصدی نفر کیلومتر در سال ۱۴۰۲ بود.
 

صفری خاطرنشان کرد: روزانه ۲۲ رام قطار در حوزه استحفاظی این اداره کل تردد و مسافران را به مقاصد مختلف کشور جابجا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب
  • چشم طلایی سورینام ؛ عجیب ترین قورباغه جهان(+عکس)