Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@09:27:27 GMT

برای بیش از 3 هزار نفر در کلاله اشتغال ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۳۷۳

برای بیش از 3 هزار نفر در کلاله اشتغال ایجاد شد

فرماندار کلاله گفت: از سال 97 تاکنون برای 3078 نفر در شهرستان کلاله ایجاد اشتغال شد و برای سال 98 نیز متعهد به ایجاد زمینه شغل برای 1700 نفر هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی اصغربیانی سرپرست فرمانداری کلاله در جلسه ستاد اشتغال شهرستان با بیان اینکه از سال 97 تاکنون برای بیش از 3 هزار نفر در کلاله اشتغال ایجاد شد؛ گفت: در راستای ایجاد اشتغال در کلاله، "353 پرونده " با اعتبار "بیست و یک میلیارد و 600 میلیون تومان" تشکیل و توسط بانک های عامل پرداخت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعهد اشتغال شهرستان در سال 97 "1510" نفر بود؛ با تلاش و همکاری کارگروه اشتغال و بانک های عامل، بیش از" 100 درصد" تعهد اشتغال شهرستان محقق شده است.

رئیس ستاد اشتغال کلاله در خصوص امار تسهیلات از محل اعتبارات توسعه روستایی و فراگیر نیز بیان کرد: کل سهمیه ابلاغی با مبلغ "بیست میلیارد و 600 میلیون تومان"، توسط بانک های عامل تایید و جذب شده است .

وی تعداد پرونده های پرداخت شده از محل اعتبارات مشاغل خانگی را 100 طرح اعلام کرد و گفت: تاکنون مبلغ "یک میلیارد تومان" از کل مبلغ "یک‌میلیارد 600 میلیون تومان" سهمیه مشاغل خانگی، توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

فرماندار کلاله مهلت مراجعه متقاضیان به بانک ها را یک‌ماه اعلام کرد و افزود:"34 پرونده" دیگر در بخش مشاغل خانگی تشکیل و در دست اقدام بوده و" 26 پرونده " بدلیل عدم مراجعه فرد متقاضی و ضامن عودت داده شد.

فرماندار کلاله در ادامه خاطر نشان کرد:ستاد اشتغال و بانک های عامل در سال 97 در زمینه ایجاد و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی خوب عمل کردند، انتظار می رود این روند در سال 98 هم تداوم داشته باشد.

وی در پایان گفت: تعهد اشتغال شهرستان در سال 98 ایجاد شغل برای "1700" نفر با مبلغ "یک میلیاد و 700 میلیون تومان" می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان روز سه‌شنبه در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با اشاره به عملیات موفقیت آمیر وعده صاق گفت: عملیات وعده صادق به پشتیبانی نیرو‌های انقلابی ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست.
سردار نعمت اله باقری افزود: امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود باشیم. 
حجت‌الاسلام علی درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان در این مراسم فلسفه وجودی حکومت دینی را برقراری عدالت و توجه به قشر محروم و محرومیت زدایی دانست و افزود: خدمت رسانی بی منت به مردم موجب افزایش حس نوعدوستی، انصاف، عدالت و محبت در جامعه می‌شود.
احسان جهانبخش مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان نیز در این آیین با اشاره به اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در لرستان در سال گذشته گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال نیز همین مقدار به اشتغال استان اختصاص یابد.
دبیر قرار گاه اقتصاد مقاومتی کشور نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی در اختیار مردم قرار گرفت و پیش بینی می‌کنیم این مبلغ امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد.
 فرحی گفت: پیش بینی می‌کنیم با این اعتبار بتوانیم ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کنیمم که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۰ هزار بیشتر است. 
دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با حضور ۱۶۰ تسهیل گر از ۱۰ استان کشور به مدت دو روز با موضوع آموزش تسهیل گری و ایجاد اشتغال در خرم آباد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران