Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@22:48:16 GMT

ادعای روزنامه عربستانی درباره بشار رسن و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۵۲۶

به گزارش ایسنا، بشار رسن یکی از بازیکنانی است که قرارداد او با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است. این بازیکن عراقی عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشته و یکی از بهترین‌های تیمش بوده است.

باشگاه پرسپولیس دوست دارد که بشار رسن را حفظ کند و قراردادش را تمدید کند. موضوعی که سایت الکاس قطر روز گذشته اعلام کرد که بشار رسن قراردادش را با پرسپولیس دو فصل دیگر تمدید کرده است اما به نظر می‌رسد که وضعیت برانکو این بازیکن را هم دچار شک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت الخلیج عربستان تاکید کرد که بشار رسن منتظر وضعیت برانکو است و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

این سایت در ادامه نوشت: بشار قرار بود که روز دوشنبه قراردادش را تمدید کند اما با توجه به اینکه وضعیت برانکو مشخص نیست آن را فعلاً به تأخیر انداخته و قرار است که روز سه شنبه تصمیم بگیرد.

سایت الخلیج در پایان نوشت: باشگاه الاهلی عربستان خبر از توافق با برانکو می‌دهد این درحالی است که پرسپولیس اصرار دارد که مطالبات مالی برانکو را پرداخت می‌کند و اجازه جدایی را به این مربی نمی‌دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده