Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای تسریع در حل مشکلات حوزه شهری و خدمت رسانی مطلوب به مردم باید اتحاد و انسجام شهردار و اعضای شورای شهر مستمر و پایدار باشد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور ضمن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهر گلسار، در جلسه شورای شهر گفت: مدیریت در حوزه شهری یک مدیریت فرابخشی و پیچیده است که توفیق در این حوزه تنها با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها میسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقدامات یک شهردار زمانی اثر بخش و کارآمد است که  از طراحی برنامه‌های اقتصای قادر به درآمدزایی باشد و وابستگی مالی خود را به اعتبارات دولتی کاهش دهد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای تسریع در حل مشکلات حوزه شهری و خدمت رسانی مطلوب به مردم باید اتحاد و انسجام شهردار و اعضای شورای شهر مستمر و پایدار باشد.

وی تاکید کرد: برای رشد و آبادانی شهر گلسار، جهت اجرای طرح های عمرانی، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار دهید. 

درویش پور گفت: شهرداران باید با رویکرد توسعه اقتصادی در راستای رشد و شکوفایی شهر خود با قاطعیت و جدیت اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: موفقیت مستمر در مدیریت حوزه شهری تنها با تعامل و ارتباط نزدیک با شهروندان میسر است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی ادامه داد: در راستای رونق اقتصادی نسبت به توسعه صنعت گردشگری اهتمام جدی داشته باشید.

وی در پایان افزود: امید است با توجه به تلاش های مستمر شهردار گلسار که یکی از مدیران خدوم و متعهد در حوزه شهری است، شهر گلسار در پیشبرد اهداف توسعه ای استان، الگوی سایر شهرداری های استان البرز باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خدمات رسانی به مردم خدمت رسانی صنعت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور گفت: مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی، پیشرو و در حوزه خدمات شهری و پسماند نیز اقدامات بسیار خوب و بزرگی در آن انجام شده است.   محمدرضا قلندرشریف با اشاره به تاثیر مثبت مدیریت شهری در حوزه خدمات مختلف، افزود: به خدماتی که توسط شهرداری کلان‌شهر‌ها بدون کمک دولت صورت می‌گیرد باید توجه بیشتری شود و در این راستا، تبادل تجارب بین کلان‌شهر‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.   وی ادامه داد: سه دهه پیگیر اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار بودیم، اما آن چیزی که تصویب شد، مورد قبول شهرداری نبود.   قلندر شریف ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی، دولت توجه خوبی به یارانه‌های بلیت ندارد که باید به این امر نیز توجه شود؛ همچنین دولت در حوزه بازآفرینی شهر قوانینی را تصویب می‌کند، اما توجهی به آن ندارد که نتیجه آن افزایش حاشیه نشینی و بالارفتن هزینه‌های شهرداری‌ها است.   وی افزود: یکی از این مشکلات، بدهی دولت به شهرداری‌ها است و فقط شهرداری مشهد ٣١ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • رویکرد تقویت و اصلاح نور و رنگ در راستای بهبود کیفیت منظر شهری