Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:15:06 GMT

۱۷ هتل در استان قزوین در دست ساخت است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۵۴۵

۱۷ هتل در استان قزوین در دست ساخت است

علیرضا زمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هتل های در دست ساخت در استان به طور مجموعه دارای یک هزار و ۵۶۶ تخت هستند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین یادآور شد: در حال حاضر سه هتل پنج ستاره با مجموع ۶۰۰ تخت، چهار هتل چهارستاره با مجموع ۵۸۸ تحت، سه هتل سه ستاره با مجموع ۱۷۷ تخت، ۲ هتل ۲ ستاره با مجموع ۷۹ تخت و چهار هتل یک ستاره با مجموع ۸۶ تخت و یک هتل آپارتمان با ۳۶ تخت در استان در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: طرح توسعه یک میهمان پذیر در قزوین نیز که در حال اجراست شامل ۳۰ تخت جدید است و اقامتگاه های بوم گردی در دست احداث نیز عمدتاً در الموت شرقی قرار دارند.

زمانی به وضعیت احداث این هتل ها نیز اشاره کرد و گفت: هتل های پنج ستاره در مجموع دارای ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی، هتل های چهار ستاره بالای ۳۰ درصد، هتل های سه ستاره ۳۰ درصد، هتل های ۲ ستاره بالای ۵۰ درصد، هتل های یک ستاره بالای ۷۰ درصد و هتل آپارتمان در دست ساخت نیز دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین اظهار داشت: طرح توسعه میهمان پذیر در قزوین نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

این مسئول با بیان اینکه بیشتر هتل های در دست ساخت در مرکز استان هستند، افزود: با این وجود ۲ هتل چهار ستاره در تاکستان و آبگرم، ۲ هتل سه ستاره در تاکستان و الوند، یک هتل ۲ ستاره در کوهین و سه هتل یک ستاره در الموت شرقی در حال احداث هستند.

وی اظهار داشت: یکی از هتل های ۲ ستاره در ساخت در قزوین نیز در یک مکان تاریخی (گرمابه) در حال احداث است.

زمانی همچنین گفت: پیش بینی می شود هتل های زیر پنج ستاره در دست ساخت در قزوین تا سال های ۹۸ و ۹۹ مورد بهره برداری قرار بگیرند اما زمان بهره برداری از هتل های پنج ستاره بین سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پیش بینی می شود.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین به وضعیت هتل ها و مراکز اقامتی دارای پروانه بهره برداری و فعال استان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۶ هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۵ میهمان پذیر و هفت اقامتگاه بوم گردی در استان با ظرفیت یک هزار و ۴۹۸ تخت فعال هستند.

وی یادآور شد: از بین ۱۶ هتل فعال در استان یک مورد چهار ستاره با ۸۰ تخت، سه مورد چهار ستاره با مجموع ۲۳۸ تخت و هفت مورد ۲ ستاره با مجموع ۳۴۵ تخت و سه مورد یک ستاره با ۸۶ تخت هستند.

این مسئول گفت: ظرفیت پذیرش اقامتگاه های بوم گردی فعال استان نیز ۹۲ نفر است.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۱۲ میلیون متر مکعب آب سد نهب قزوین+ فیلم

راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی قزوین گفت: آب سد نهب دو روز گذشته برای آبیاری اراضی کشاورزی و باغات پایین دست رهاسازی شد و با توجه به مشکلات زیر ساختی که داشت جلسه مشترکی با حضور کشاورزان در کنار سد نهب برگزار شد.

وی افزود: جلسه‌ای هم بعد از ظهر امروز در شرکت آب منطقه‌ای برگزار و تصمیماتی برای انتقال آب گرفته شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۵۷ درصد از آب سد نهب برای اراضی کشاورزی نواحی ۲ و ۳ و ۴۳ درصد هم برای ناحیه یک است، اما با توجه به ماسه برداری ها، آبرسانی به نواحی دو و سه با تاخیر انجام می‌شود.

به گفته راه انجام، ۱۲ میلیون متر مکعب آب در ۲۰ روز از این سد رهاسازی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • رهاسازی ۱۲ میلیون متر مکعب آب سد نهب قزوین+ فیلم
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست